• Anonym

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Mia) skrev 2011-07-23 19:12:06 följande:
    Jag vbf:ar honom med glädje till dig.

Addade en kille på msn en gång föresten. Efter att ha pratat i några veckor och jag tyckte att jag hade lite koll på honom. Slog upp msn... och där satt han i damtrosor och nätstrumpbyxor och onanerade på bilden.

blocka blocka blocka 
    Ha ha ha....

Min kompis dejtade en äldre man ett tag, första gången de ska ha sex kommer han in i sovrummet med ett skosnöre runt pungen och kuken som hon skulle dra i när de knullade... sedan gav han henne en handske och bad om ett finger i rumpan, sedan två, tre och när han sa hela handen så drog hon och avslutade.... på tal om blockablockablocka 
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-07-23 19:08:09 följande:
    Wow.... fast jag hade velat testa en manlig hetro transa innan jag dör typ.. Ja jag vet jag är en sjuk person
    Ett av mina ex är transa, men han är typ kort,tjock och skallig så han var inte så snygg som tjej ne jag har det iallafall gjort!
  • Anonym
    HäxanSurtant skrev 2011-07-23 19:25:33 följande:
    och en strapon såklart!

*drömmer mig bort från den bittra sexlösa verkligeheten en stund*

Oskyldig
    Ha ha ha jaaaa, jag vill också sätta på mina killar med strap-on... love it
  • Anonym
    Greenstrange skrev 2011-07-24 01:02:33 följande:
    Var finns alla normala flickor någonstans?
    Gonatt på er!
    Åh, du skulle gilla att bli påsatt om du bara erkände det för dig själv...
  • Anonym
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-24 02:00:42 följande:

Vad mycket det har skrivits på bara en dag.  Nu har jag läst alla inlägg jag missat under lördagen då jag var på date som varade mellan kl. 14.00 och 24.00 för ett litet avbrott på 1,5 då jag behövde jobba lite.
    Vi hade mailat i ca 1 v och pratat i tlfn ett par  gånger. Jag kände "något" så fort jag såg honom irl. Han var jättetrevlig och allt. Vi fikade, promenerade, pratade, kollade på kläder, var i en tebutik. Sen gick vi på bio. Kysstes gjorde vi också och det klickade. Vi ska ses imorgon igen. Han ska komma till mig och äta frukost. Vet inte om jag gör fel. Hade gärna bjudit in honom redan ikväll men avstod. Både vill ha honom och vill vänta för att inte förstöra allt. Så min fråga är: hur ska jag göra imorgon för att inte hamna i säng med honom för det kommer att vara supersvårt då vi har kemi känns det som. Jag sa till honom redan ikväll att jag vill ta det piano och inte ha för bråttom. Det  var inga problem. Ska man liksom följa hjärtat eller hjärnan? Det sistnämnda antar jag, då jag vill ha något seriöst.

Tips? Tack!!!

Man måste ju veta att sexet funkar, jag brukar inte vänta och det har blivit eriöst ändå. Vill inte ha en kille som skulle döma mig för att jag hade sex för snabbt. Då är han ju knäpp. Vill man så vill man så känns det rätt go for it...
  • Anonym
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-25 00:15:11 följande:
    Det ska bli intressant att se om "min" date kommer att höra av sig. Det vill jag gärna. Vill ha mera sex med honom. Fast det kommer ändå inte att se förrän till helgen då jag är inte barnfri på hela veckan. Om det nu blir något.
    Nu går jag och lägger mig. God natt allihopa!
    Jag håller tummarna, tycker det låter lovande!
  • Anonym
    Anonym (Vilse) skrev 2011-07-25 00:28:17 följande:
    Jag har reggat mig bla på hp, men där var det för för mycket köttmarknad för mig. Jag är kvinna, jag vill dejta, men jag vill inte ha kärnfamilj 2.0
    Jag vill ha ett förhållande, men jag vill inte flytta ihop och få 2 små söta barn ihop med make nr 2
    Antingen så får man förslag för nån som bara vill ha sex (i form av åh vad bra vi bor nära varandra, ska vi ha sex?), eller så försvinner de när jag (på given fråga) säger att jag inte vill ha fler barn.

Är det bara tillfälligsex-männen eller de som absolut vill ha fru nr 2 som finns på dejtingsidor?
    Jag vill ha sex men regelbundet och med samma kvinna, helst. Är inte ute efter ett skjut bara och barn har jag redan 2 st, får räcka...ett riktigt förhållande alltså. Sex första gången brukar inte vara det bästa då det tar tid att lära sig vad den andra gillar. Man kan ha sex utan kondom och inte vara rädd för smittor. Har ännu aldrig haft en könssjukdom...

Jag tycker efter ett långt förhållande där sexet inte fungerade då mitt X hade bl.a panikångest, medicin och lite för mycket alkohol så vill jag nu ha ett förhållande där sexet fungerar. Annars kan det kvitta.

Vet inte heller vad det skall tjäna till att hålla sig och vänta tills att man dejtat i 3,5,7 eller 10 dejter innan man har sex om det nu skulle kännas så direkt. Innan man har haft sex och gärna flera ggr så kan jag inte bedöma förutsättningarna för en fortsättning ändå.
    Om jag är kär men hon inte vill/kan ha sex så skulle jag söka mig vidare idag. Jag har kämpat med en fantastiskt vacker kvinna men där sexet alltså inte var tillfredställande att jag inte vill ha det så mer i livet. Är 47 år nu så det jag menar är i minst tio-15 år till och sedan får man väl se vad man klarar... 

Är det för mycket begärt... 
  • Anonym

Nätdejting funkar säkert, men undvik Mötesplatsen, där är de flesta ändå inte reggade för att träffa någon.., tror mer på att sidan ingår i nåt slags rehabprogram för tunga missbrukare, svårt kriminella å gravt psykiskt sjuka/störda..

• Anonym

Har varit sjuk i lunginflammation en tid, och min kk från bc börjar bli lite otålig och skickade ett sms att han ville känna min våta ... ja ni förstår, så jag svarade att jag skulle nog somna. Fick då till svar att det gjorde inget, han kunde köra på ändå.  

Och det var slutet på den kk relationen.  

• Anonym

Kanske dags att ni skärper er och själv tar kontakt med killarna som ni finner intressant istället för att bara vara passiva och gnälla över allt spamm som dimper ner i era inboxar på diverse datingsidor.

Eller är ni skraj för att bli nobbade?

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)