• ialwayssurrender

Kvinna skar av sin mans penis!!! RÄTT ELLER FEL?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13315356.ab

Hon drogade sin man och skärde av han penisen och sen slängde den i avfallskvarnen..

Vet andra fall där kvinnor skär av killen (behöver inte vara nån kvinnorna känner)  penisen pga att dom blivit våldtagna, varit otrogna m.m.
    Rätt eller fel???!

Lite rätt är det ju.. Dom får ju skylla sej själva iaf om dom våldtar en...
  • Svar på tråden Kvinna skar av sin mans penis!!! RÄTT ELLER FEL?
  • Anonym

Trotts att man blivit våldtagen (blivit det själv) är det inte rätt att skada någon annan, då är man ju själv en idiot.. Man ska ALDRIG skada en annan människa det är ALDRIG okey.. även om man blivit det själv...

• Anonym (annabell)

FEL tycker jag

• Dalton

Öh... Nej, det är inte rätt. Men så lär hon få sitta ett tag också.
    Men om det är rätt, är det antagligen rätt av män som blivit bedragna att spöa sina fruar?

• Lovey

Jag ser inte något rätt i det alls. För mig är det helt galet fel. 

• Anonym

Jag tycker man är sjuk i huvudet om man gör så.
    Jag har blivit våldtagen brutalt för flera år sen och jag vet vilket hat och rädsla man bär.
    Men aldrig att jag skadade mannen,skulle jag aldrig göra.
    Då sjunker jag lågt.

• Krokig Krokofant

Kul att artikelförfattaren heter "STAFFAN DICKSON".

One by one, one by one.
  • lennartsdotter

Det spelar väl öht ingen roll vad som hänt tidigare i deras relation? Det här var inte självförsvar vilket är de enda gånger jag anser att man är berättigad att använda våld. Det här var överlagt, grymt och... sjukligt. Det finns absolut inget som ursäktar en sådan handling.

• mikipiki

Nej, det är fel. Inte okej på något vis alls. Det är bara sjukt. Snacka om att ha underliggande aggressionsproblem eller psykiska sjukdomar om man gör något sådant Obestämd

• mikipiki
    Krokig Krokofant skrev 2011-07-13 13:45:40 följande:
    Kul att artikelförfattaren heter "STAFFAN DICKSON".
    Ha ha ha Skrattande
  • ulfsas

Tycker att det är fel......vilken kroppsdel skulle annars vara godkänd att skära av på kvinnor......ett bröst eller? Exempelvis vid otrohet.
    Nej, det kan aldrig vara godkänt med våld annat än vid direkt självförsvar. Tycker jag.

Svar på tråden Kvinna skar av sin mans penis!!! RÄTT ELLER FEL?