Vita flagor i urin
Hej! Är i vecka 37+2 och har idag fått vita flagor när jag kissar. Någon som har erfarenhet av detta eller vet vad det kan vara? Det är inte så mkt, men små, små bitar syns i kisset..
Hej! Är i vecka 37+2 och har idag fått vita flagor när jag kissar. Någon som har erfarenhet av detta eller vet vad det kan vara? Det är inte så mkt, men små, små bitar syns i kisset..
slemproppen som börjat lossna?
nu kom ju allt mitt vatten på stört men vad jag minns vae det lite rosa-tonat o grumligt...o du är ju i v.38 så det är väl onte omöjligt
Om jag var sig skulle jag kolla hos mvc. Har du huvudvärk eller andra symptom på havandeskapsförgiftning skulle jag sökt akut. men kan ju bara vara avstötta celler från insidan av blåsan, och är säkert ingen fara. Men som sagt bättre att kolla upp.
Tänkte oxå på havandeskapsförgiftning, kan vara äggvita i urinen!
Tack för svar, jag tycker inte det luktar något speciellt. Jag får hålla ögonen och luktsinnet öppet och sen höra med MVC imorgon..
Ja det kanske är delar av slemproppen, eller fostervatten... eller nåt helt annat. Jag vet inte...
Okej! Är det inte äggvita i urinen när man har urinvägsinfektion?
Okej :) då förstår jag (tror jag) :)
Tack för svar allihopa! Vi var inne på förlossningen på kvällen och de tog nåt test som visade att det inte var fostervatten i alla fall. Så antagligen är det flytningar/delar av slemproppen...
Vad skönt!