Inlägg från: Ampellilja |Visa alla inlägg
  • Ampellilja

Syjunta för gravida!

Tänkte skicka in ett bidrag på en tröja jag stickat.. de va dock de första jag gav mig på så kanske inte blev så jätte bra..  så min dotter få vara modell o visa upp tröjan lite..  men de va lite svår första grej tycker jag då de va raglan armar eller va de hette

• Ampellilja

Hejsan jag skulle vilja sticka en cupcake mössa men har inget mönster till de.. någon här inne som har de kanske ??

• Ampellilja
    ohbaby skrev 2012-03-06 14:25:09 följande:
    Cupcakemössa lät spännande!
    visst gör de men ska nog hitta på eget mönster :)
  • Ampellilja

Jag får mkt insperation då min inte är kvar i magen men krypa kan hon dock inte ännu.. funderar på om man ska ta ner mina tyger från vinden o sätta fart o sy lite finuliga fack till olika saker o så :D kanske något att ha alla leksaker i i bilen hmm

• Ampellilja

dom där dreglisarna är kanon fina.. nästan så jag funderar på att dra ner mina tyger från vinden o sy mig ett par jag med :D

• Ampellilja
    lalasmama skrev 2012-03-13 16:21:33 följande:
    Nu har vi fått en liten prins att lägga i baby-nestet jag sydde för några veckor sen!
    grattis :D
  • Ampellilja

hej ville fråga vad ni använder när ni syr resor.. är 100% amatör med sådant men tänkte sy en dress

• Ampellilja
    annhu521 skrev 2012-03-31 23:12:20 följande:
    Kvällens sömnad i favorittyget som inte går att köpa längre. Håller hårt i den lila bit jag har kvar, men visst är det underbart!

Var den svår att göra?? tänkte nämligen ge mig på att göra något sådant :D
  • Ampellilja

idag så köpte vi en ny vagn till min dotter (en sulky) så nu ska jag sätta mig och sy överdrag till den så den blir orginell :D kommer slänga ut lite bilder på den sen

Svar på tråden Syjunta för gravida!