Syjunta för gravida!
Jag gjorde mitt andra bebisplagg nånsin idag. Harembrallor med mudd och små fickor. Helt ok förutom 2 sömmar
Muddarna var inte så hemskt tyckte jag. Då var det värre med tvillingsömmana
Jag gjorde mitt andra bebisplagg nånsin idag. Harembrallor med mudd och små fickor. Helt ok förutom 2 sömmar
Muddarna var inte så hemskt tyckte jag. Då var det värre med tvillingsömmana
Strumpemamma; förstår precis. Min man bara suckar åt mig att ha alltid ska kunna allt perfekt när ja e nybörjare på nått. Men de e så ja funkar ju..
Men du vågar!
Vilket mönster kör du efter
Jag har gjort dem med modifiering.
Läg tyger vikt mot vikt kant och klipp ut bakdel med sömsmån, likadant med framsidan. Ovalen
Vär dyna till poängen är med krympt efter en tvätt
Åh! Hoppas dem är på riktigt marilyn! Mysigt!
Jag sydde igår en kjol till mig sjölv och ska bara få tummen ur att mäta på sonen så ja vet vilken storlek på mönstret kag ska använda till hans tröja...
grattis till lilla Alba!
Gjorde byxor med applikation på benet; Ritade min applikation på papperssidan på vliesofixet, klipper lite utsnför konturerna och stryker det på önskat tyg så klistret fäster, klipper exakt ut figuren som jag ritat, pillar bort pappret och stryker sedan på figuren på underlaget (i detta fall byxan) och sy fast med tät söm runt om konturerna.
Har två små barn och olyckorna har inte vart många.. Vagnen är som den är, dem har ändå mjt kläder på sig i den. Sängen är också oskyddad.
Tycker de borde bli varmt o spva på frottén, då andas det ju inget under bebisen?
I höstens ottobre 4/2012 finns ett OP mänster