Syjunta för gravida!
www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/joolz-day-uv-skydd.html
I länken finns en bild på hur jag hade tänkt.. var också inne på plast.. funderar på vad man kan slakta bara. Får fundera en stund till
www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/joolz-day-uv-skydd.html
I länken finns en bild på hur jag hade tänkt.. var också inne på plast.. funderar på vad man kan slakta bara. Får fundera en stund till
På tal om tryckknappar.. ingen som vet vart man kan köpa tryckknappar som är klädda i läder? har massor hemma där tyget "kommer fram" men tröttnat på dem och skulle vilja ha "fyllda" små knappar :)
Sydde en liten vagnmobil till vagnen för nån vecka sedan. det ser lite konstigt ut på sidorna men det är för att den bara är nålad fast i sufletten på fotot. Eftersom det är hård ram så köpte jag 2 st läderknappar och sydde fast på sufletten och fäste sedan mobilen med öglor i resår :)

Tänkte jag skulle sy en egen "Kurtis" men vet inte vart jag ska få tag i små öljetter/ringar med en öppning för att fästa i sufletten. Någon som har ett bra tips? :)
färgen på spjälsängen var verkligen jättefin! grönt är helt klart det nya blåa
[quote=65731823][quote-nick]nalg skrev 2012-07-11 18:33:22 följande:[/quote-nick][/quote]
Jättefina tossor! min lilla prins har redan kommit till världen och tossor är inte lätt att hitta i affärerna nu i juli, så det blir mest tjockstrumpor. Men såna här borde jag sy! :)
Heej! Har tänkt köpa en ny symaskin omkring 2000kr.. Vad rekommenderar ni? Begagnad eller ny :)