• Colourful

Vi som ska göra IVF hösten 2011

Vilken underbar historia!! :) Håller tummarna för att allt går vägen!

• Colourful

Ljusgläntan3030: jag fick börja med 150 och sänktes sedan. Det beror säkert på många saker, tex ålder.

• Colourful

Hemma från äggplocket! Det gick jättebra, mycket bättre än vad jag trodde. Jag hade fått för mig att det skulle göra jätteont osv, men det kändes inte mycket och jag mådde bra hela tiden. Såååå lättad jag blev! :) Däremot har jag lite ont i magen nu efteråt, men inte jättefarligt. :) 11 ägg blev det, så det borde väl bli något bra då hoppas jag! Jag står kvar som sprutare, kan inte ändra det när jag sitter här.

• Colourful

Ja, då har vi samma dag! Så kul! Hoppas såååå himla mycket jag med. Nu sitter jag med en värmedyna på magen. :)

• Colourful

Jobbar hela dagen i morgon, så då tänker man på lite annat iaf. Sedan är jag sjukskriven på onsdag. Vill så gärna att det går vägen!! Håller tummarna för oss båda. :)

• Colourful

JoB: så tråkigt att höra! Kramar till dig! Om man har testdag 14 dagar efter ET, hur tidigt vågar man testa då? Tror att jag kommer att tjuvtesta ett par dagar innan, eftersom jag är sååå otålig alltid.

• Colourful

Jag dricker ingen alkohol alls och knappt sambon heller. Vi var på kräftskiva kvällen innan ägglossninsgsprutan och då drack han ett par öl bara. Han ringde Sahlgrenska labbet och frågadeoch de sa att de aldrig avrått någon kille att dricka inför spermieprovet. De skojade och sa att de drunknar inte och önskade honom en trevlig fest, haha. :)

• Colourful

Håller med om att det inte gör saken bättre av att veta. Sambon har kassa spermier... Jag tycker att det hade känts bättre att de inte hade hittat något fel, för då hade det känts som om det är större möjlighet att lyckas med försöken.

• Colourful

mbo: hur känner du nu? Med tanke på ett vi hade ET samma dag. Jag är fortfarande öm i magen, antar att det sitter i från äggplocket.

Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011