Vi som ska göra IVF hösten 2011
Mbo - nä va tråkigt och konstigt att det inte finns tid. Jag tycker att all väntan är det värsta. Hoppas på att du får den sista procenten och får komma in innan årsskiftet.
Mbo - nä va tråkigt och konstigt att det inte finns tid. Jag tycker att all väntan är det värsta. Hoppas på att du får den sista procenten och får komma in innan årsskiftet.
Välkommen Julia82! Roligt med någon i ungefär samma fas, du ligger två veckor innan mig och jag går också på Sahlgrenska. Skulle ha haft ÄP v. 39 precis som du men det ville sig inte så nu blir det v. 41 istället. Lycka till med sprutorna nu.
Julia82 och Frida80: jag vet inte om det är spray eller för mycket på jobbet men jag tycker att mitt humör svänger upp och ner. Började storgråta när jag missade spårvagnen hem och har skällt ut min man för att han vann över mig i wordfeud(alfapet). Känns inte riktigt som jag så jag skyller i alla fall på sprayen. Känner också att personalen på Sahlgrenska är bra och har framförallt stort förtroende för vår läkare som är toppen. Däremot fick jag genomgång av sprutor av en barnmorska som behandlade oss som att vi var tio år gamla. Blev riktigt irriterad på henne. Vi har försökt själva i 2 år och har fått lite förklaring på vägen. Det är en kombination av oss båda. Jag har blivit diagnostiserad med hypotyreos och tendenser till PCO och min man har inte topp spermier. Men utöver det så ser allt bra ut :). Vi är båda väldigt var kära och hoppas att det nu ska vara vår tur. Har ca tio småttingar omkring mig i kompisakaran och det blir bara fler och fler. Lycka till båda två nu med spray och sprutor. Kram
Åh vad roligt niotillfem stort grattis, hoppas illamåendet snart går över
Dahlia82 styrkekramar till dig
Julia82 och Frida80 rycker att vi kommer överens om att det är sprayen som gör det :). Förhoppningsvis blir det bättre med sprutorna, Julia du får helt enkelt hålla oss uppdaterad. Har inte känt av lika mycket idag och hoppas att det ska hålla sig så här men det vet man aldrig. Roligt att följas åt nu i alla fall