Vi som ska göra IVF hösten 2011
Studsboll - vad jobbigt för er.! Skickar en kram
Studsboll - vad jobbigt för er.! Skickar en kram
Jag börjar märka att det närmar sig äp, mår illa nu och magen är svullen.. Längtar tills torsdag då jag förhoppningsvis är en ruvare!
Hur mår ni andra?
Ekke - de gör dom säkert!!
Tog ni er sista spruta samma dag som ägglossningssprutan eller tog ni er sista dos dagen innan??
Men då kom jag ihåg rätt, att sista sprutan är idag och "bara" äl spruta imorn. Tack för era svar!
Picasso - håller med dig fullständigt!! Längtar till fredag då förhoppningsvis allt gått bra och vi är ruvare...
Nej jag menar äl spruta ikväll, har ju tagit sista sprutan igår.
Picasso vi är ju på precis på samma dag. Imorgon skulle jag varken ta spruta eller spray.. Samma för dig med antar jag..
Vi har båda stått över alkohol helt sedan jag började spraya, hoppas de ska hjälpa lite. Däremot klarar inte mannen att sluta helt med snuset så det är emot oss. Vet inte hur mycket det försämrar spermierna?
Picasso - nu börjar jag oroa mig för att äggblåsorna har gått ner igen och de inte ska hitta några på äp. Tycker min mage har gått ner och känner inte så mycket längre.. Usch varför ska man tänka så mycket för!?
Frågan är om det ens kan hända?!
MissCat - hoppas de visar plus om några dagar så det bara var för tidigt...
Susmar - vad tråkigt!!! Styrkekram till dig
Picasso - hur gick äl-sprutan? Imorn är de dags för oss.. Lite nervöst!
Hur känner du såhär dagen innan äp? Jag är trött och känner av äggstockarna när jag går nu så det är nog lite trångt därinne.
Sedan känns det som jag fått magkatarr som jag ibland får.. Typiskt! Tänk om det gör att ägget svårare fäster?!??