• ljusgläntan3030

Vi som ska göra IVF hösten 2011

Picasso skrev 2011-09-13 11:02:16 följande:
    Ekke o ljusgläntan: Imorse kom jag ihåg att ta testet, och det visade ett mycket svagt streck. Gick bara att förnimma, så ägglossningssprutan är på väg ut...och graviditetshormon förhoppningsvis på väg in.
    okej, jag tog mitt på eftermiddan precis efter jag druckit och det var hyffsat starkt så det kanske tar längre tid att få ut pregnylen hos mig eller nåt!?

jag har varit såå låg igår och idag.. har väl på känn att det inte blir något, jag känner mig inte alls gravid och borde nog göra det nu tror jag. Blir ledsen lätt och deppig. usch, hoppas det försvinner snart är så jobbigt. Det kan ju vara alla hormoner med!?
  • ljusgläntan3030

Ekke - de låter som graviditetssymptom ;)

• ljusgläntan3030

Ja vi får försöka vara tålmodiga.

Jag tror jag börjar bli sjuk nu med.. Blivit förkyld och är varm. Hoppas det inte är alltför dåligt med förkylningsbaciller i sig för embryot...

• ljusgläntan3030

10 dagar efter äl-sprutan och på ruvardag 6 och idag fick jag minus på testet så sprutan verkar gått ur nu...

• ljusgläntan3030

Mbo - hur kan dom ha fullt hela året ut redan?!

• ljusgläntan3030

Hur mår ni som ruvar?? några symptom?

• ljusgläntan3030

Ekke - tycker inte jag känner nåt, har mest blivit jätteförkyld, har kanske sämre immunförsvar nu eller nåt?!

• ljusgläntan3030

Tycker jag känner en svag känsla av mensvärk idag.. Ruvardag 7.. Nån annan som känner nåt?

• ljusgläntan3030

Ekke - jag har med fått tonårsacne..

Picasso - jag har också fått upp hoppet, har äntligen fått känningar av ömma bröst och kraftig mensvärk men vet inte om det är vaggisarna heller men nu känns det som de finns en chans igen?!

Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011