• Tokstolla

Liberos nya blöja? Är du för eller emot...?

Libero har gjort en stor ändring i sitt blöjsortiment och ändrat en av marknadens mest populära blöjor (Comfort fit) till (Active) en tunnare och enligt Libero själva mer följsam blöja.

Men vad tycker du om bytet? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-17 10:15
    Morgontrött som man är så blandade jag ihop namnen på blöjorna. Menar så klart Liberos nya sort ACTION och inte active fit (pampers)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Liberos nya blöja? Är du för eller emot...?
  • Tokstolla

Sedan finns Lidls blöjor också som tydligen är rätt populära med fina "bäst i test" (frågan är vilka dom testades emot) så man kanske borde prova dom också...

• rosendal

Liberos nya är ju helt värdelösa. Läcker både på min långa smala 2,5 åring och på min tjocka 6 månaders.
    Nu kör vi Willys egna (vanliga ej byxblöjorna) bra pris och lika bra som Liberos tidigare. Enda nackdelen är att man måste åka förbi Willys (vi gillar inte att handla där).

• Momalicious

Tycker inte om libero öht. Tycker de tunnare är ok på dagen, men de håller inte hela natten. Det gör däremot pampers tunna active fit. Är helt klart en pampersperson!

• Hanna1987
    caroline88 skrev 2011-07-19 16:48:42 följande:
    Willys har vi provat, deras up and go. Rena skiten! Alldeles för smala i baken för oss. Och då har vi ingen knubbis direkt. 9.3kg o 76cm..
    Prova de vanliga istället dom är lika tjojcka som liberos gamla och funkar bra. Dock har dom inte den där veckade remsan i bak.
    Tove 4/7-10 ♥
  • caroline88

Tyvärr funkar inte vanliga blöjor på vår lilla dam :) hon ligger inte still så länge på skötbordet! Därför har jag bara up

• Lindreas

Jag vet att det här är en gammal tråd, men Libero har tagit bort Action fit nu, och Comfort fit är tillbaka. Fan, nu märker man VERKLIGEN skillnad i tjocklek och knölighet! Ska bunkra upp med Action Fit innan de försvinner överallt. :S

• Zixi
    Lindreas skrev 2011-10-03 15:25:45 följande:
    Jag vet att det här är en gammal tråd, men Libero har tagit bort Action fit nu, och Comfort fit är tillbaka. Fan, nu märker man VERKLIGEN skillnad i tjocklek och knölighet! Ska bunkra upp med Action Fit innan de försvinner överallt. :S
    Tack för tipset! ActionFit funkar super på min smala dotter på 14 mån. Har inte hunnit testa Comfort Fit dock.

Pampers funkar inte alls, de blir fuktiga på utsidan, gör hennes hud röd och har dålig passform. Lidls var jättebra fram tills hon var ungefär 1 år och sen höll de inte heller fukten. Willys och ICAs har bara varit ok.
    2010-07-20 3040/50
  • Mamma och Mor

Tycker deras nya blöja är helt värdelös, vilket skräp!
    Läcker som ett såll redan efter lite kiss. Måste gå upp minst en storlek för att sonen ska vara torr nattetid.
    Nej, numera blir det Pampers..

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Lindreas

Barbone, grattis, de nya blöjorna tas bort igen, tillbaka kommer de knöliga blöjorna.

Svar på tråden Liberos nya blöja? Är du för eller emot...?