Inlägg från: Habanero85 |Visa alla inlägg
  • Habanero85

NuvaRing, Vad tycker ni?

Mådde skit av ringen, nedstämd, argsint, ingen lust, finnig, gick upp i vikt. dom psykiska biverkningarna var nog värst, blev riktigt apatisk. men jag verkar ju inte tåla några hormoner alls, får precis samma av hormonspiral Obestämd
    har numera kopparspiral, oj vad jag är nöjd! undrar ibland varför jag inte provat den tidigare, men det är ju alltid lätt att vara efterklok Flört

• Habanero85
    P i x i e skrev 2011-07-20 01:11:38 följande:
    MaddeA - Hur är det med mensvärk å så?
    Har funderat på koppar, då jag ändå inte blöder så mycket, men har så jävla ont redan som det är!
    har inte märkt av någon mensvärk (har det inte annars heller)
    det kan ju alltid vara värt ett försök då den ändå är gratis, så tänkte jag, att de var mitt sista alternativ och hade det inte funkat vet jag inte vad jag hade gjort Glad. blöder inte heller just nå mer än vanligt, 4½ dag var det över på denna gång varav 2 med plus (eller är det super?) tampong. storleken över normal iaf :) har annars mini-normal så jag överlever att gå upp en strl ett par dagar :)
  • Habanero85
    P i x i e skrev 2011-07-24 01:01:55 följande:
    Ok, bra att veta =)... är bara värken jag oroar mig för.
    Blöder också lite i vanliga fall å klarar mig på minitamponger och normaltamponger i typ 2 dagar bara..
    Får överväga det lite å diskuter amed min BM när liten kommit ut.
    ja, hoppas din bm är vänligare inställd til kopparspiraler än min ;) hon har alltid avfärdat dom vid preventivmedelsprat och rekommenderat hormonspiralen istället (som är helvetet på jorden enligt mig).
    Lycka till med lill*n!
Svar på tråden NuvaRing, Vad tycker ni?