• Anonym

    Flensost

    Min man kör långtradare, och varje gång han kommer hem vill han givetvis ha en avsugning. Men då har han inte duschat på flera dagar och det är fullt av flensost under förhuden! Det värsta är konsistensen när man får osten i  munnen! Det känns som långa, sega flagor. Vad ska jag säga?

  • Svar på tråden Flensost
  • Anonym (kräks)

    Hur klara du att suga en sådan utan o kräkas? :S

  • Törnrosa

    Usch! Visst är det trevligt med oralsex, men jag skulle tveka om min man krävde det....och aldrig om han inte har duschat på flera dagar!!! Nej det vet han väl om, vill han ha en avsugning får han se till att vara nyduschad och det gäller förstås även åt andra hållet också.

  • Anonym

    Om du nödvändigtvis måste ta skiten i munnen när han kommer hem - så bit av den då. Så är problemet ur världen. 

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-20 13:07:02 följande:
    Jag och min kille har inget sexliv. Så då kan det inte vara tråkigt.
    Vilket tråkigt förhållande då.
  • Hallonmumsan

    Min man kör lastbil och kan sköta sin hygien trotts att han är borta flera dagar i streck. Aldrig att han har flens när han kommer hem. Snuskigt är det. Säg åt honom att han har Flens och får duscha först

  • Anonym

    Nej fyfan, urk ryser...Skulle jag kräva att min man slickade mig (skulle aldrig kräva det) men om jag skulle gjort det, så skulle jag fan se till att jag var ren där nere

  • Anonym

    Men fyfan vad äckligt, han vet väl själv hur äcklig hans snopp är när han inte duschat??!

  • The sea refuses no river
    Anonym skrev 2011-07-20 13:03:34 följande:
    Vilken mansgris som kräver avsugning! Sug inte. Jag suger aldrig av min kille.
    Angående anonyms problem med verkligheten:

    1.
    Sluta ha åsikter om andras sexliv.
    Ja, det vore problematiskt ifall mannen ifråga krävde något som hans fru/man inte vill ge - dels tråkigt för honom att inte få ut det han ville av sexlivet/förhållandet och tråkigt för frun/mannen att ha press på sig. Alltså inte ett ensidigt "mansgris-problem".

    2.
    Hur får du "vill ha en avsugning" till "kräver en avsugning"?
    Förresten skulle jag personligen uppskatta om min tjej eller kille krävde något sådant eftersom det är lite kinky och jag gillar att känna mig uppskattad.

    3.
    Du och din kille har inget sexliv, bra för er - om ni båda trivs med det, eftersom det är ovanligt med folk som vill ha det så. Ni har alltså en platonsk kärleksrelation! Exotiskt!

    Angående flensproblem:

    Jo det låter lite avtändande faktiskt... Han kanske är lite för bekväm i relationen på ett sätt eller så är han inte medveten om problemet. Men be honom att tvätta sig bara så är problemet löst!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-20 13:11:23 följande:
    Vilket tråkigt förhållande då.
    Nej då, vi har ett mycket roligt förhållande.
Svar på tråden Flensost