• Anonym

Flensost

Min man kör långtradare, och varje gång han kommer hem vill han givetvis ha en avsugning. Men då har han inte duschat på flera dagar och det är fullt av flensost under förhuden! Det värsta är konsistensen när man får osten i  munnen! Det känns som långa, sega flagor. Vad ska jag säga?

• Svar på tråden Flensost
  • Turksnillet

Tacka honom å njut av denna underbara delikatess, den kan mäta sig med de främsta ostarna som fins på svenska marknaden.
    MMM lyckos dig.

• snälla33

Gissar att trådskaparen är ett troll. Och det lyckades.

Inte fan är det nån som skulle gå med på att suga av en snuskig gubbe direkt efter hemkomst? Det första han skulle göra vore nog att ta en dusch eller däcka i soffan.

• Meatballsurgery

Jag skulle aldrig någonsin låta min fästmö suga av mig om jag var så otvättad. 

Själv skulle jag säga att om han vill ha en avsugning så får han allt ta och tvätta sig först eller smaka osten själv först.

• Anonym (PEZ)

Tror detta är en trolltråd, bara för att man är långtradarchaffis och är ute dagar i sträck så innebär det inte att man dushar  dush finns på hur många truckstops som helst.

Och om han inte har det så dushar man väl när man kommer hem.

• zuck master

as enkelt att fixa sug bar på toppen av ollonet så fixar det sig. Idiot tänk fan, eller sug den slak
     man måste inte vara styv för en bra avsugning

bättre liten och rapp än stor och slapp. Baby

• Anonym (Sonny)

Gurla och svälj allt du får i munnen med keso..!

• Bolliz
    Anonym skrev 2011-07-20 05:42:52 följande:

Min man kör långtradare, och varje gång han kommer hem vill han givetvis ha en avsugning. Men då har han inte duschat på flera dagar och det är fullt av flensost under förhuden! Det värsta är konsistensen när man får osten i  munnen! Det känns som långa, sega flagor. Vad ska jag säga?

TROLL SÅ DET STINKER FLENSOST ÖVER DEN
  • Anonym (Ostmannen)

Jag bor i Flen betyder det att jag har Flens ost i kylen

• Anonym (Mongo)

Det är helt sjukt att så många idioter nappar på trollet...

• Anonym (Sonny)
    Anonym (Mongo) skrev 2018-02-15 14:57:43 följande:

Det är helt sjukt att så många idioter nappar på trollet...

Trollnapp..! Baby
Svar på tråden Flensost