• Anonym

hur ta fram raderad historik på datorn?

min man sitter vid datorn och tar bort historiken för att dölja något. i en annan tråd framkommer det att flera kommit på sin partners otrohet med hjälp av att kunna ta fram historiken. Visst, det är kanske etiskt fel att snoka men det är otrohet också.

vill någon lära oss morallösa?

• Svar på tråden hur ta fram raderad historik på datorn?
  • Anonym
    Anonym (bina) skrev 2011-07-22 17:36:33 följande:
    så vitt jag vet, går det inte att få fram raderad historik.
    trodde inte jag heller. närmare eftertanke så tror jag inte på det förens jag får se det . men några säger det att det går. vi får vänta och se
  • Anonym

Det går men tror man måste typ ändra om datum och tid på datorn ( inte bara det utan det är garanterat mer invecklat än så) vet om att ja gjorde det för huuundra år sedan då jag hade råkat avinstallera ett program som ja inte kunde få in igen, då drog ja tillbaka tiden på datorn ( på det där speciella sättet, fick hjälp så kommer ej ihåg hur) å då kom programmet tillbaka, men som sagt ja vet inte hur jag gjorde.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-22 17:41:22 följande:
    Det går men tror man måste typ ändra om datum och tid på datorn ( inte bara det utan det är garanterat mer invecklat än så) vet om att ja gjorde det för huuundra år sedan då jag hade råkat avinstallera ett program som ja inte kunde få in igen, då drog ja tillbaka tiden på datorn ( på det där speciella sättet, fick hjälp så kommer ej ihåg hur) å då kom programmet tillbaka, men som sagt ja vet inte hur jag gjorde.

coolt! synd att du inte minns mer. fast det lät för invecklat för mig ändå. vill mest veta om det går.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-22 17:45:39 följande:
    coolt! synd att du inte minns mer. fast det lät för invecklat för mig ändå. vill mest veta om det går.
    Som sagt det ska gå men hur kommer ja tyvärr inte ihåg, men det kanske dyker upp en riktig datasnille i forumet snart så du kan få hjälp =)
  • Anonym

ja sök på start, å sen återställ så kommer drt upp återstä'll datorn till en tidigare tidpunkt :D helt rätt så var det ja :D

Lycka till  

• Anonym

tack ska försöka

Svar på tråden hur ta fram raderad historik på datorn?