Jennywise skrev 2011-07-25 01:16:45 följande:
Jaded- Jag har bara läst början av tråden. Där det mest förekom en blandning av entusiaster och anonyma inlägg om hur sjuka, äckliga och perversa de som var för var. Och som sagt, om man måste tala om för andra att de är onormala, sjuka och äckliga bara för att man själv inte går igång på samma saker så ligger det förmodligen något mer bakom än ett svalt ointresse. Så nej, jag tror ingalunda att bara för att någon inte gillar något så gillar den det egentligen. Däremot tror jag att om man blir helt provocerad av att någon annan gillar något så finns det förmodligen en viss risk att man gillar det egentligen.
I den här tråden har de majoriteten av de inlägg som inte har varit seriösa, varit humoristiska. Råa men ganska hjärtliga. Jag har under 57 sidor nu skrattat så att tårarna har runnit, och om du läser tråden i sin helhet finns det en chans att du gör det också.
Jag blir inte provocerad av att "någon annan gillar något". I själva verket är jag en av de snuskigaste människor jag själv känner. Anledningen till att tråden startades är inte för att jag tycker illa om att folk gillar wet, utan en helt annan. Om man har lite självdistans som läsare av tråden går det alldeles utmärkt att delta i skrattet, men du verkar väldigt irritabel - i gränslandet till aggressiv faktiskt - och just nu är det faktiskt du som pekar finger åt andras sexuella preferenser här: "den obligatoriska lördagsmissionären" som ett tråkigt exempel.
Du behöver inte göra dig till talesman för alla som gillar kiss och du behöver inte tycka synd om dem på grund av den här tråden. Det är en rätt kul tråd som där till och med en del av dem som gillar wet har lyckats få ur sig ett garv, men där det enda du lyckas få ur dig är förolämpningar. Förslagsvis släpper du dig själv för några minuter och inser just detta, att den enda som verkar "provocerad" faktiskt är du själv. Du kanske till och med - och håll i dig nu - skulle kunna ha lite roligt på kuppen.