Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Jag kissar på min kille!

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-26 14:35:21 följande:
    Apropå sånt är det bara jag som gick på den där om att killarna i högstadiet brukade ha spermakrig i duschen? jag tänkte mycket på det där i ungdomen.
    Vadå gick på? Jag vet att de gjorde det.
    Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • Mad as snow
    och skrev 2011-07-26 15:55:50 följande:
    Tänkte väl att du gillade att ta emot.

Vi kan nog få det här att funka. Jag ser inte bara ut som en fotomodell, jag är fotomodell. Finns många fina närbilder av mig på obskyra internetsiter som jag skulle kunna länka till om vi inte befann oss på FL. Möjligen är är jag lite osäker på det här med latex som du verkar gå igång på. Det är nog inte min grej.

Jag hade helt missat det här inlägget. Jag ser dig framför mig väldigt tydligt nu. Kanske kan jag få vara din tjocka och oattraktiva butch som slickar dig ren och fixar cigaretter till dig när du behöver?
  • Mad as snow
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-30 16:15:38 följande:
    Uppenbarligen i denna tråden verkar det vara hyfsat vanligt.
    Schas!
  • Mad as snow
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-31 10:45:51 följande:
    Jag anser att det är liksa vidirgt att bli kissad på. Vem fan vill känna lukten av urin på sin kropp? Smutsiga människor!!!!!
    Ingen har dött av lite piss, det har vi ju konstaterat redan för trehundra inlägg sen. *jesus*
  • Mad as snow
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-31 10:51:29 följande:
    Ingen har dött av att smeta in hela sin kropp i avföring heller så varför inte testa? eller spya kanske? :)
    Din typ av troll gör mig helt matt. Jag förlorar nästan känseln i fingertopparna, såpass irriterande är du. 
  • Mad as snow
    Dreams Never Ends skrev 2011-07-31 10:53:28 följande:
    Du är verkligen logisk NOT
    Schas ur min tråd hemska människa.
  • Mad as snow
    Midka skrev 2011-07-31 10:58:34 följande:
    Jag är lite impad av dig regnflicka som lyckas hålla samma stil hela tiden. Ändå skiner det igenom ibland att du håller en fasad. Jag skulle gärna se dig när du är ditt riktiga jag. Tror att du är en människa med otroligt mycket humor som har mycket kul med att driva med bla Madas....
    Här drivs det inte med någon Madass.
  • Mad as snow
    Midka skrev 2011-07-31 11:02:09 följande:
    Sade hon arg som ett bi..... 
  • Mad as snow
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-31 11:22:49 följande:
    Word!
  • Mad as snow
    Jäjd skrev 2011-07-31 11:27:55 följande:
    Vad fan händer här?
    Jag vet inte men jag tycker inte om det.
Svar på tråden Jag kissar på min kille!