Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Jag kissar på min kille!

Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-25 15:48:00 följande:

Inte nån aning vad det är inte heller one man one cup. *hua sånt där elände känner jag inte till*

Salo Sodoms 120dagar där talar vi finkultur! Som sagt jag undviker att kolla på länkar till film och musik anbefallda här på fl. Antingen är det någon fånig manboy som sjunger smör eller nån som får en näve eller konstig maskin uppnånstans där anser att bara ådriga stoclar pch små vibbrerande leksaker i plast hör hemma.

Jag förstår dig. Det här är helt sjukt. Jag förstår också att du sett Borat och hans äventyr i sängen med den vackra mannen så många gånger att den sitter som en smäck på din näthinna och lämnar dig oförmögen att se något förutom genom en slags konstant hinna av scener från denna film, specifikt då den där hans ansikte var så djupt ... där.

Nä Bitter Moon behöver du inte se och länkar på FL är dig överflödiga.  
  • Jäjd
    Jennywise skrev 2011-07-25 22:10:46 följande:
    Haha, oj då. Sakta i backarna här nu! Jag är varken irritabel eller aggressiv. Som sagt läste jag bara början av tråden innan jag skrev mitt, i mina ögon, ganska harmlösa inlägg (även om du uppenbarligen inte tolkat det så). Och bland det jag läste var det främst de inlägg som handlade om hur äckligt, ohygieniskt och förnedrande det var som jag reagerade på. Tyvärr har jag varken tid eller lust att sitta och gå igenom 500 inlägg om kiss, men om ni tycker att det är skojigt så kör hårt- DET säger jag som sagt inget om.

Och att skriva ett inlägg på ett forum gör mig knappast till talesman eller tyckasyndom-are; att ifrågasätta saker är väl liksom lite av meningen med ett diskussionsforum. Sen kan jag tillägga att faktiskt tycker jag att en obligatorisk lördagsmissionär ÄR tråkigt. Men det är knappast förolämpande för någon annan att jag inte är så intresserad av det- och ffa kallar jag det varken äckligt eller perverst.

Med det sagt så låter jag er med varm hand fortsätta med ert. Att skratta så man gråter är givetvis trevligt, oavsett vad som utlöser det.
    Men det är förolämpande för någon annan att vi skrattar åt wetsex?  

Aha.  

Jag skulle kunna skratta åt lördagsmissionären också även fast jag själv uppskattar den och till och med njuter av den. Jag skulle inte bli grinig om någon fick för sig att driva med lördagsmissonären.
    Jag förstår inte hur man finner energi att bli grinig över vad andra anser om andras sexualvanor.   
  • Jäjd
    Jennywise skrev 2011-07-25 22:22:32 följande:
    Nej. Då tar vi det väl en gång till: Ni får skratta hur mycket ni vill. Vart har jag skrivit att det är förolämpande för någon?
    Det jag reagerade på var uteslutande de anonyma inlägg i början av tråden där någon/några kände sig tvungna att påpeka hur äckligt det var med kiss. Och inte ens då skrev jag någonstans att det var förolämpande, utan bara att om man måste påpeka hur äckligt något någon annan gillar är så tror jag att det är något som inte står riktigt rätt till med en själv. Resten av tråden har jag inte läst och inte heller kommenterat. Bra så?

Men jaha?

Bemöt en förolämpning med en förolämpning. Tjohoo! Eller nåt. 

Tycker för övrigt fortfarande inte alls att det per automatik innebär att det "är något fel" med om man skriver att nåt man ogillar är äckligt.
    Hur kan man ens komma till den slutsatsen? Massor av saker är äckliga. Vad som är äckligt handlar om uppfattingar. Uppfattningar är subjektiva.

Nu är det bra ja.       
  • Jäjd
    Jennywise skrev 2011-07-25 22:34:51 följande:
    Inte per automatik, men jag tror att det KAN vara så. Och återigen, vem har jag förolämpat?

Varför ska man behöva påpeka för någon att den är pervers, förnedrad och ohygienisk? 
    Det är ju ungefär samma sak som att tala om för någon som älskar blått att det är en jävla ful skitfärg, eller att påpeka för någon som köpt ett par nya skor att de är fruktansvärda. Man kan ju tycka det såklart, men varför känner man ett behov av att tala om det för någon som inte tycker likadant? Det var det jag ifrågasatte.
    Jag tycker inte att det är särskilt trevligt, nödvändigt eller normalt. Och det är väl min högst subjektiva uppfattning då.   

Du verkade ju ta tråden som en slags universal förolämpning till pissknull, vad vet jag. Så framstod det.

Jag har full förståelse för att människor kan tycka saker som jag eller andra gillar, är "perversa" eller "äckliga". Det är helt normalt, det är vanligt och det är verkligen inget att bry sig om eller föra försvarskampanjer för. 

• Jäjd
    och skrev 2011-07-25 23:11:26 följande:
    Viktigt meddelande till TS:

Om du hade kommit hit igår hade du fått klämma på dom, men du var för "trött" för det, och nu citerade jag dig.

Men fortsätta gärna med uppdateringarna. Det kan aldrig bli för många uppdateringar i en ts.       
    Varför pratar du inte om kiss?
  • Jäjd
    och skrev 2011-07-25 23:26:37 följande:

Just nu är jag mer intresserad av smickrande uppdateringar. Det är liksom nästan bättre än en lyktstolpe.

Dessutom tror jag att chansen för att få roliga mail i inboxen från snygga, välutrustade män som vill dejta mig och klämma på mina toppiga bröst ökar om jag inte pratar om kiss ett tag.

Unnar du inte mig det, eller? Demon  

Det skulle jag inte alls vara så särskilt säker på. Drömmer Jag har fått många intressanta mail tack vare min ömtåliga medverkan i denna pissiga tråd och jag unnar dig inte ett piss.  
Svar på tråden Jag kissar på min kille!