Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd
    Jennywise skrev 2011-07-24 23:56:23 följande:
    Vad gulligt med folk som blir helt upprörda. Gissar att det är just dom som fantiserar om att få kissa på sina karlar under den obligatoriska lördagsmissionären, men aldrig skulle våga testa i verkligheten.

Hur kan ni inte fatta att tråden driver med wetsex?

Vidare är den där attityden fruktansvärt idiotisk- allt du inte själv påstår dig gilla gillar du i själva verket visst fast du bara inte vet om det eller vågar stå för det, oavsett vad det handlar om.

IQ-badboll får helt ny innebörd.   
  • Jäjd
    Jennywise skrev 2011-07-25 00:55:47 följande:
    Jaded- Oj då, lite känslig? Givetvis behöver man inte gilla allt. Men varför klanka ner på dom som inte gillar samma saker som en själv? Då tror åtminstone jag att man är motvilligt attraherad av det man spyr galla över, varför bli så upprörd över hur någon annan knullar? Vill man inte så går det mig veterligen alldeles utmärkt att låta bli.

Och snälla du, att komma med insinuationer om min intelligens är bara osmakligt. Håll dig till sakfrågan och om du vill diskutera så gör det på en konstruktiv nivå utan personangrepp.

Min slutkommentar riktades till tråden i helhet, det handlade inte uteslutande om dig trots att jag citerade dig. Anledningen till att jag citerade dig var för att du verkar tro att det människor inte förstår ogillar de samtidigt som de inte alls ogillar det för de gillar det egentligen bara det att de inte vågar stå för det.

Sån här idioti presenteras i alla möjliga sammanhang där åsikter går isär och är precis lika idiotisk då.
    Jag är inte ett dugg känslig, jag har skrattat så jag kissat i denna tråd Solig  
  • Jäjd
    MrsAddams skrev 2011-07-25 01:08:01 följande:
    Heeeelt underbart! Tack fina Ni som fått mig att skratta så!
    Sakfrågan håller jag mig helt ifrån nu, jag bara måste säga att Jaded, och, mad... Er humor är välgörande för uttråkade själar som min.

Kiss and good night

Hjärta
    Kissa lugnt  
  • Jäjd
    Jennywise skrev 2011-07-25 01:16:45 följande:
    Jaded- Jag har bara läst början av tråden. Där det mest förekom en blandning av entusiaster och anonyma inlägg om hur sjuka, äckliga och perversa de som var för var. Och som sagt, om man måste tala om för andra att de är onormala, sjuka och äckliga bara för att man själv inte går igång på samma saker så ligger det förmodligen något mer bakom än ett svalt ointresse. Så nej, jag tror ingalunda att bara för att någon inte gillar något så gillar den det egentligen. Däremot tror jag att om man blir helt provocerad av att någon annan gillar något så finns det förmodligen en viss risk att man gillar det egentligen.
    Så kan det kanske vara rent allmänt även om jag inte tror det gällt i denna tråd. Men nu går vi och kissar och sover tycker jag.
  • Jäjd
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 11:46:25 följande:
    Hoppla - o plötsligt blev det seriöst Solig
    Det här har aldrig varit annat än seriöst.

För övrigt är det en skam att människor är så frigida som en del uppenbarligen är. Skam på torra land. Jag älskar den här tråden och alla TS.

• Jäjd
    MrsAddams skrev 2011-07-25 12:50:39 följande:
    Apropå TS ord om allt under solen fick mig att tänka på väder och...
    " Tills dess hoppas jag att ni håller till godo med varandras vidsynthet och så ytterligt eggande sexualliv, eftersom vi tydligen gillar allt under solen här. "

Det förvånade mig att det trots så många inlägg aldrig kom upp att det inte bara kallas för "Wet Sex" utan även "Golden Shower" tydligen.

Och till Jaded, och samt Mad as snow - Nöjet var helt på min sida. 
    XXX   
    Jag har väntat på den termen under hela tråden. Jag tror att det helt enkelt har en negativ klang för människor. Wet låter trevligare och ingen vill vara ett pervo.Drömmer
  • Jäjd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-07-25 15:34:08 följande:
    Tycker det är på tok för fattigt med uppdateringar i ts.
    Håller med.

Bitter Moon!!!!!!!!!!!!!111111111111 Just det, så heter den. SOM jag har sökt efter den titeln.  
Svar på tråden Jag kissar på min kille!