Halsböld?
scrapparlotta skrev 2011-07-26 00:40:59 följande:
Japp jag skev en annan tråd innan åxå..jo det började med en förkylning för ca 4 veckor sen. Jag har ingen feber nu och förutom att det gör så ont i halsen så är jag inte så sjuk. Fast jag kan inte motionera, har försökt med prommenader men det börjar genast göra mer ont då.....och det är tråkigt. Jag tänkte att jag skulle ringa vc imorgon men jag tänkte bara höra här om det är någon som har erfarenhet av just detta. För halsfluss tror jag inte heller på. Jag får jätteofta, nästan alltid, mer ont i halsen än andra vid förkylingar. Och det är så jobbigt....är det halsmandlarna som inte är som dom ska? Förr opererade man ju bort halsmandlar på löpande band tyckte jag, men det är inget som görs idag va?
Så om man har ett vanligt virus i halsen och drabbas av detta ofta.....det är bara att gilla läget då eller?
Jag hade problem med återkommande problem med halsen, vid minsta lilla förkylning så fick jag halsont med svullna halsmandlar som inte gick över. Kändes ibland som om jag ständigt hade halsont.
Det var inga större problem för mig att få halsmandlarna bortopererade, och sedan dess har jag knappt varit sjuk.