Anonym (ny) skrev 2011-10-19 22:40:54 följande:
gud vad jag är less på att aldrig träffa någon!! När man väl får kontakt med någon man gillar så dissar dom en och är det någon man inte gillar ja då fan är de ihärdiga
Jag har svårt att släppa utseendebiten. jag behöver inte ha någon fotomodell, långt därifrån men det ska vara någon som jag fastnar för utseendemässigt. Jag kan inte klara av att vara tillsammans med någon som jag "bara" tycker är trevlig. Sedan kan givetvis utseendet växa om man tycker om personligheten men det är sällan så för mig tyvärr

Men jag jobbar på det stenhårt för om jag bara kunde förbise den delen så tror jag att jag absolut skulle kunna träffa någon.
hur många av er kontaktar någon som inte har bild?
Murphys Lag!
Jag tittar definitivt på utseende. Dissar totalt om jag inte gillar det. Men å andra sidan kanske det inte är klassisk 'snygghet' jag letar efter, utan ett utseende (eller pres bild) som utstrålar något. Det kan vara glimten i ögat, humor, hmmm svårt att säga. Jag fastnar helt enkelt för vissa, och det hänger inte ihop med hur 'snygga' de är...
Det skall vara en presentation som verkligen talar till mig (skruvad, träffar rätt, etc) om jag skall kontakta ngn utan bild.