starchild81 skrev 2012-01-10 21:35:00 följande:
Det beror helt och hållet på vilket förhållningssätt du har induktivt och deduktivt förhållningssätt. Om du hela tiden är trångsynt och söker den faktan du vill hitta kommer du att finna den. Alltså läsa igenom allt jag har skrivit tyder ju på att du försöker hitta belägg som styrker din tes eller att du saknar ett liv.
Men visst det du kallar för antydningar kanske är min vardag har du tänkt på det, att det kanske är så naturligt för mig att jag inte tänker på det?.... Har du reflekterat över begreppet "den svenska avundsjukan" varför vissa hela tiden sitter hemma och klagar på andra. Medans den andra delen av befolkningen den lilla massan gör ngt åt sitt liv och inte sitter och klagar?
Nu ska jag inte sitta och använda mig av en massa fina ord.
Det som jag reagerade på var att du skrev så om din flickvän, om att utnyttja tillfället mm, det fick mig o fundera hur i h*****e du tänker, så jag va ju tvungen o läsa igenom dina inlägg, och då såg jag hur du hela tiden antyder om hur mycket pengar du har.
Sen sitter jag faktiskt inte bara hemma och är avundsjuk på dig, jag försöker få dig att förstå hur du sett på din flickvän.
Sen kan jag faktiskt fortfarande inte se var du skrivit att hon lämnat dig för du är student.