• Mikesh

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag börjar seriöst tröttna på denna djungel.... Kärlek? För mig, har ingen ålder. Styrs inte heller med ögonen.. Inte den äkta kärleken i alla fall.. Men endå är det så svårt att hitta en kvinna som klarar av att man har barn... Varför :s

• Mikesh

Jo du har nog rätt Niklas, det jag tror skrämmer tjejerna hos mig är att dom verkar tro att jag letar efter en mamma till min son, efter som han inte har en egen., men så enkelt är det inte.. Självklart letar jag inte efter en mamma till min son. Jag letar efter en livskamrat... Binder min livskamrat och min son för varandra så är det ju självklart mycket positivt.. Men en mamma är något man gör sig till.

• Mikesh

Självklart vill man det. Men målet är inte att hitta en mamma till min son bara för att han inte har någon mamma. Målet är att hitta kärleken och allt som hör till den. Självklart hör min son till kärleken också. En mamma roll... Det är något man nog utvecklar med tiden.

• Mikesh

Idag går vip ut på mötesplatsen, ska verkligen inte fylla på det igen. Värdelös sida.

• Mikesh

Har dejt på torsdag ;) med en kvinna som än så länge verkar jävligt bra..

• Mikesh

Varför låter ett nick som smålandsmorsa intressant? ;)

• Mikesh

Never mind i torsdes va det, men jag ställde in det. Jag ställde en enkel fråga till kvinnan om hon hade klarar av att vara med någon som har barn. Så fick jag som svar nej...
    Okej då avstår jag helt enkelt. Jag springer inte direkt och säger att jag har barn. Men det får jag nog börja göra :).

Du hade inte kunnat presentera dig lite mer än du gör du på din press? ;) haha

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!