• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2011-12-25 15:41:10 följande:
    Hej och för det första GOD JUL!

Okej till ditt dilemma, jag skulle se det som en öppning faktiskt. Han svarade och tillade dessutom att det var en glad överaskning. Det känns som om han kanske skulle ha gett upp att du skulle vänta hela den här tiden på dig och nu såg att oj, hjälp! Hon bryr sig ännu!

Så hade JAG sett det och just idag är jag väl sådär skitpessimist egentligen.

Så, det du kan göra är väl att skriva tillbaks och vara rak och ärlig och fråga om han vill/orkar ses igen, om allt är lugnare och framförallt då om han VILL.

DU lycka till! Verkligen, jag önskar verkligen dig det bästa i detta KRAM!         
    kan inte annat än o hålla med! 
  • takida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-25 15:37:05 följande:
    Hej mina vänner!

Nu behöver jag lite råd trots att det är juldag, så ge mig era ärliga svar!

Jag skickade ju ett julkort till den där killen jag träffade i slutet på november. Han som ville pausa för att han hade så mycket i sitt liv med barn å grejer.

I mitt julkort önskade jag honom en god jul och avslutade med "Jag tänker på dig.."

Har varit besviken över att inte ha fått nåt svar men idag skicka han ett sms där det stod:
    Kollade min brevlåda idag...vilken glad överraskning! Tack för ett gulligt kort ! God jul och gott nytt år (smeknamn) . Kram

Vad säger det sms'et er? Är det ett artighets-sms? Finns där någon öppning för mer kontakt? Borde jag svara på det eller är det dags att släppa honom?
    Jag vill ha era ärliga svar och tankar.
    Jag är en sån person som inte orkar gå att fundera över varför skrev han si eller så. Jag hade svarat på messet o helt enkelt frågat om han vill ses igen! Antingen så vill han eller så vill han inte. Men då vet du i vart fall vart han står.Livet är för kort för att gå o vänta i onödan.
  • takida
    kristinah skrev 2011-12-25 19:56:29 följande:
    Dagens goda gärning avklarad. Stoppade en kvinna att hoppa framför tåget idag...så nu känner jag mig minst sagt både lite skakig och stolt om vartannat
    Verkligen en god gärning! förstår att du är skakis.
  • takida
    Smecker skrev 2011-12-26 11:16:54 följande:
    Har tanken slagit dig att det faktiskt finns killar som inte alltid har en grand plan med allt de gör? Det KAN vara så att han inte vill komma nånstans alls, utan bara vara snäll.
    va? finns d killar som inte har en plan? nähäCool
  • takida

Då ska jag anmäla mig till göteborgsklassikern nu dåGlad
    o jäklar va här ska tränas, måste ju fixa bättre resultat än kompisen....;)

• takida
    Smecker skrev 2011-12-26 13:18:46 följande:
    Som tar över i mitt kök? I beg to differ.. på sin höjd om hon är intresserad av att sitta där och se söt ut medans jag lagar maten.
    sitta o se söt ut skulle jag garanterat lyckas med! ta över i köket är det värre med, är en total katastrofSkäms
  • takida
    Smecker skrev 2011-12-26 14:20:09 följande:
    Du tror det? Har du referenser?
    påmin katastrofala förmåga i köket? massor....
  • takida
    HäxanSurtant skrev 2011-12-26 14:34:51 följande:
    Hmm vågar man ens ha dig i ett möblerat kök om du är en vandrande katastrof?
    så länge jag är på behörigt avstånd från spisen så torde d vara relativt lugnt....Obestämd
  • takida
    Smecker skrev 2011-12-26 14:40:51 följande:
    Perfekt! Jag sköter maten och du sköter.. det där andra.
    It´s a deal!
  • takida
    Smecker skrev 2011-12-26 19:04:00 följande:
    Kvällens stora fråga:

Fast Five, Titanic eller The Samurai of Ayothaya 
    titanic är den enda film jag känner till så jag lägger min röst på den!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!