• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-03 09:49:23 följande:
    Vad klok du är!Men den som har dålig självkänsla resonerar inte riktigt så. Den har redan INNAN man försökt bestämt sig för att man inte duger...
    då får du jobba på att bygga upp självkänslan, för kan lova att du duger precis som du ärGlad
  • takida
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-03 10:03:29 följande:
    Jodå. Utan mina kilon är jag perfekt Ha ha
    självkänslan sitter inte i dina kilon, de sitter i huvet! Men mår du så dåligt över dina kilon så har du ett ypperligt tillfälle nu att göra något åt saken. Nytt år nya möjligheterCool
    Bara du själv som sätter begränsningarna!
  • takida

Vet ni vad! Jag tycker vi alla bestämmer här o nu att detta är vårt årCool
    Vi ska dejta och ha roligt medans vi gör det! Vi ska sluta tänka så förbaskat mycke på, vad, varför, hur, när.
    Tids nog hittar vi alla den där mannen/kvinnan som det bara känns helt rätt medFlört tills dess är det att ha roligt som gäller, vad säger ni? Super då kör vi på dSkrattande

• takida
    Laurora skrev 2012-01-04 22:26:30 följande:
    fruktansväårt bra initiativ Glad

(psst jag har fått upp möbeln nu den var verkligen fruktansvärt hemskt hemskt ful, sådär ful att jag bara vill blunda. Vilket är bra för den är i sovrummet så kanske jag SOVER istället för att sitta vid datorn   
    bra jobbat! en stark kvinna reder sig självCool
  • takida
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-04 22:41:50 följande:
    Jag ska på en dejt i morgon och jag har bestämt mig för att vara den JAG vill vara, inte den jag tror att han vill att jag ska vara! Jag har mästerliga kameleont-talanger som jag ska försöka undertrycka... Jag är jag och jag är ok. Och hör sen. 

Återkommer med rapport! 
    Helt rätt inställning! Dejta o ha kul o var dig självCool
  • takida

Härligt att höra att att du är på väg upp *Laurora*Skrattande det som inte dödar det härdar!
    Du är bra! jävligt bra! 

• takida
    Smecker skrev 2012-01-05 16:31:10 följande:
    Tja, glöm inte att jag är lite speciell, så mina kriterier är inte allmängiltiga för alla killar. Tvärtom har jag förmodligen både något annorlunda, och färre, skall-krav än många andra killar, vars skall-krav för mig snarare är bör-krav. Ursäkta terminologin, ni som är insatta i upphandlingar vet vad jag pratar om, ni andra får googla. Saker som hårfärg, ögonfärg, storlek på byst och liknande kriterier som andra killar har är för mig totalt egalt.

Jag kan som sagt diskutera sådana saker privat, inte offentligt.
    lite speciell?Flört
  • takida
    NatalieH skrev 2012-01-05 16:35:26 följande:
    Antog att du är lång, tror det är då som längde blir viktigare.
    Jag är "bara" 165 så för mej ska det väl inte spela någon roll ;) Jag vill helst inte att killen är kortare än mej dock :) 
    Tror inte ens det finns killar som är kortare än mig så just d problemet har inte jagCool
    däremot vill jag inte träffa en kille som är alltför lång, fan då får jag ju nackspärr när man ska kyssas...;)
    Sen har jag en viss förkärlek för bruna ögon, gillart skarpTungan ute 
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-05 16:48:03 följande:
    Om du har en bättre beskrivning så pray tell.. jag är alltid ute efter att förbättra min CV
    knäppFlört
    fast vette tusan om det skulle tolkas som positivt eller negativt i ett cv dock..
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-05 16:58:38 följande:
    Konstigt, bara du som har tappat knappen i så fall.. vad synd.
    finns faktiskt en knapp, jag var tvungen att gå in och kollaSkrattande ändå inget bättre för mig:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!