Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ok väldigt ny på det här med nätdejting men har iallfall blivit medlem på HP.
    Vet egentligen inte om jag vill dejta någon just nu men det skulle bara vara kul att prata lite och lära känna varandra innan man ens börjar tänka i de banorna. Har nu varit medlem i ca en månad, men alla är så heta på gröten vilket jag har väldigt svårt för. Har väl i princip bara svarat på två mail då de verkade intressanta. Men ena har jag inte hört ifrån på över en vecka och den andra började snacka drömkvinna efter andra mailet:S 

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-23 21:01:32 följande:
    Lemonina: Enligt mig är HP rixpuckonas högkvarter inom nätdejting.
    Ja lite udda människor verkar det ju onekligen finnas där. Jag har inte följt hela tråden är rädd att det skulle ta mig typ en vecka att läsa igenom allt, men har du något tips på någon bra sida där det finns lite mer vanliga människor?

• lemonina
    Heidi1 skrev 2012-03-23 21:09:42 följande:
    Konstiga udda människor finns på alla dejtingsidor, dom går inte att undvika.

Det skulle nog ta mer än en vecka och läsa igenom allt vi har skrivit

Välkommen hit

tack så mycket Glad hur går det till ska jag presentera mig något? hihi

• lemonina

ok jag är 32 år gammal, bor i Örebro, har inga barn, har inte varit singel längre än tre månader.
    Det är därför jag är osäker på om jag verkligen vill dejta, men kan samtidigt inte hjälpa att jag dras till det motsatta könet ändå:)  

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-23 21:15:00 följande:
    Lemonina: Match är enligt mig bäst fast den kostar lite. Men absolut inte lika många knäppisar faktigtst

hmm kanske ska kolla in den sidan då. Men jag tänker lite på det här med att vissa sidor lägger ut ens bild i reklamsyfte. Vilket jag inte vill, såg nämligen någon jag kände när jag skulle in och spana lite på blocket en dag:S
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-23 21:23:54 följande:
    Lemonina: WHAT?! Det visste jag inte. Fy det vill inte jag
    Nej det vill man ju inte. Jag berättade det dock för vännen så hon gick ur den sidan.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-03-23 21:34:13 följande:
    Nej där är det bara galningar, enligt Vanilla. Och så jag då.

haha går det bra för dig på HP?
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-03-23 21:44:08 följande:
    Det tycker jag. Inte så många som kommer med förslag om något seriöst, men det förekommer det med. Dock så är jag kille, det kanske inte är direkt jämförbart.

Har du varit med länge? Fattar inte hur man ser om någon är tjej eller kille här inne på familjeliv. Trodde det hade att göra med den röda eller gröna pluppen bakom namnet:)
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-03-23 21:46:46 följande:
    haha jag har nog skrämt iväg alla killar på hp efter jag ändrade lite i min profil. Ingen som skickar ett mail eller en flört längre.

haha vad gjorde du med profilen?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!