Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym (cocacola) skrev 2012-04-09 00:11:49 följande:
Haha... mycket bra fråga det där. Dagens dejtande gick inte riktigt enligt planerna haha... Hade varit bra om vi bestämt tid kanske... Eller så var det bäst som det blev?
Nåväl, tog mig iväg, halvvägs iaf. Inser att om det varit någon av mina vänner om övervägt denna dejt så hade jag sagt åt denne att låta bli. Stannade efter vägen och funderade. Bestämde mig för att ringa och känna efter ifall det kändes bra eller ej. Dejten hade telefonen avslagen... Ni kan ju gissa hur det kändes. Testade någon gång till med några minuters mellanrum, ifall att lixom men var redan på väg åt ett annat håll, dock inte hemmåt.
Råkade iaf hamna hos en sexig killkompis. Jag behövde hållas om. Inget annat dock om ni nu trodde det, vi vet var vi har varandra. Iaf så ringde dejten när jag var där... Så vi får väl se vad som händer.
oj då. Nej det är just det att man tänker kanske inte helt rätt alla gånger när det handlar om sig själv.
Men det är väldigt lätt att ge råd åt andra.

)
HP är den enda sidan jag kan rekommendera då jag inte har erfarenhet från någon annan. Gratis med!