Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-14 22:12:39 följande:
    Varför får jag en känsla av att jag precis blev klappad på huvudet? Tungan ute
    haha, ja du det kan man fråga sig
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-14 22:19:31 följande:
    Hrmpf.. jag tror det är dags att gå och göra något annat tror jag, innan jag blir nypt i kinden med..

Finns på MSN ifall ni behöver mig. Hasta luego! 
    oj, blev han lite förorättad nu, det var inte alls meningen, "klappar dig lite på rumpan"
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-15 09:22:42 följande:
    haha morgonens skönaste mail Tungan ute

"Tja snygging kom hit och hånlga med mig! måste bara säga men du är så jävla sexig och söt! :D"

Jamne okej han fick poäng för att han var lite annorlunda iallafall Skrattande men jag vettesjutton om man kan avgöra sånt efter två bilder       
    ta åt dig o sträck på ryggen!;)
  • Anonym (jobbigt)

Hm, en gammal fling messade mig o träffas o ta en drink på stan. Ska jag eller ska jag inte...

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 11:30:25 följande:
    Är du lite nyfiken på att träffa honom igen så gör det! Livet är för kort för att inte vara nyfiken!
    Men du ska samtidigt inte göra nåt du inte känner för... vill du så gör det!  
    han e rolig o trevlig o vi har kul ihop, men det skulle aldrig kunna bli ett förhållande av det hela. Men vi har grymt bra sex...
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-15 20:38:58 följande:
    Nu är jag hemma från min dejt! 
    Jag kanske måste ta tillbaka det jag skrev igår om att inte ha kvar förmågan förr pirr Glad 
    Tror jag känner lite pirr??
    Han var såååå nervös och det gjorde han blev så söt och då blev jag som inte har varit nervös vid någon av mina senaste dejter nervös! 
    Haha... han vill redan ses imorgon igen. Men han jobbar natt i natt så jag har sagt att han måste sova, men han verkade inte riktigt höra på det örat. Så ja vi får se hur det blir med det, en ny dejt redan i morgon alltså Skrattande
    va kul att få känna lite pirr! Lycka till imorgon:)
  • Anonym (jobbigt)

Kom precis o tänka på en rolig grej.. Var på dejt med en kille för ett par månader sen, vi promenerade o det var trevligt men inte mer. Ett par veckor senare va jag på en ny promenad dejt, oxå trevligt men inte mer. Vi pratade lite jobb o det kom fram att han jobbade på samma ställe som den första dejten... . Så kunde inte låta bli att fråga om han kände "". Vilket han såklart gjorde, haha. Skulle vara kul o va en fluga på väggen o veta vad de tyckte om mig:)

• Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-16 19:32:59 följande:
    Sant, men om det är det du har bakom dig som skall styra ditt liv kommer du gå baklänges genom livet.. det bästa du kan göra är att ge det du har bakom dig ett fett långfinger i luften medan du går framåt och njuter av utsikten.
    Du ger kloka råd:)
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-16 23:11:14 följande:
    Nej, tyvärr, jag är alldeles för jävla komplicerad Oskyldig
    tycker inte du verkar vara det minsta komplicerad, men skenet kan bedra..
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-17 10:08:44 följande:
    Skenet kan verkligen bedra. Se på mig t ex, jag verkar hur trevlig som helst, men egentligen är jag supertrevligFlört Skrattande
    ojoj, supertrevlig tom:) alltid bra när skenet bedrar åt rätt håll!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!