Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Bellis797 skrev 2011-10-19 13:44:35 följande:
    Just nu så är mitt huvud upp o ner.. är den man tycker om i kris o funderar på om man ens vill ses mer för man måste reda ut annat så tja.. det var den förmiddagen det..
    En sån kille har jag oxå träffa. Han va jättekär, jag började falla. Sen så hade han så mycke strul med sitt ex (barn inblandat) så han visste inte riktigt om han orkade med ett förhållande.... Jag personligen pallar inte sånt, antingen kör man lr så gör man det inte... Nu två år senare undrar han om jag vill försöka igen....
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-19 22:40:54 följande:
    gud vad jag är less på att aldrig träffa någon!! När man väl får kontakt med någon man gillar så dissar dom en och är det någon man inte gillar ja då fan är de ihärdiga

Jag har svårt att släppa utseendebiten. jag behöver inte ha någon fotomodell, långt därifrån men det ska vara någon som jag fastnar för utseendemässigt. Jag kan inte klara av att vara tillsammans med någon som jag "bara" tycker är trevlig. Sedan kan givetvis utseendet växa om man tycker om personligheten men det är sällan så för mig tyvärr Men jag jobbar på det stenhårt för om jag bara kunde förbise den delen så tror jag att jag absolut skulle kunna träffa någon.

hur många av er kontaktar någon som inte har bild?
    jag skulle aldrig kontakta nån utan bild, vill ha ett ansikte på den jag konverserar med. Jag är helt inne på ditt spår
  • Anonym (jobbigt)

Det viktigaste är att man har nåt man trivs i:) Själv älskar jag färg o skulle aldrig gå klädd helt i svart men annars så funkar alltid svart!

• Anonym (jobbigt)

någon här som har nåt udda roligt tips man kan göra på en dejt?

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-23 21:15:12 följande:
    Jag har tagit hem alla mina förstadejter till mig för att få en mer avslappnad stämning, bjudit på mat osv. Det är mitt tips, en film, rödvin, och om det klickar så har man inte långt från sovrummet, klickar det inte kan man bara be dom gå så är man hemma redan ;)
    Det hade ju vart ett alternativ, men träffar jag honom hemma lär jag inte kunna motstå honom o ligga med honom är inte ett alternativ just nu....
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-23 21:38:16 följande:
    En dejt jag gick på hade ordnat en liten typ tipsrunda och när man kom fram var det picknick
    en sån dejt hade jag velat få av nån;) dessvärre känner jag mig själv o skulle aldrig orka jobba mig....
    Jul på liseberg är annars mysigt att ta med en dejt, men har ju inte öppnat än....
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-23 21:59:17 följande:
    Ja fast samtidigt känns min dejt som lite väl mycket för en första dejt. Tänk att anstränga sig så för varje dejt
    haha, då skulle man inte orka dejta ofta;)
  • Anonym (jobbigt)
    Bellis797 skrev 2011-10-23 22:03:34 följande:
    Middag o ett glas vin ute är rätt nice i höstmörkret och kanske göra något mer avancerat 2a gg man ses om man nu gör det.. Eller bowla o käka något eller biljard...
    Han jag träffar nu, vi åt o drack vin första gg o andra var vi ute o hade aktiviteter.. fika o sånt går bort för mig, är så trist..
    vad hade ni för aktiviteter då?
  • Anonym (jobbigt)

tro det eller ej men jag har en dejt imorgon! han verkar så himla charmig o trevlig o får det faktiskt att pirra lite, o så har jag inte känt på år och dar. O han ser ut som en riktig man!!

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-27 21:55:00 följande:
    Bor du i göteborg? :) häng på vettja! bowling blir det :)
    Jag bor i göteborg o hänger gärna på ut nån kväll:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!