Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-08-22 19:00:37 följande:
    Inte just nu faktiskt. Mer avståndsproblem. Äpple
    ja men det är ju typ samma problem...svårt att få till nåt så man verkligen lär känna varandra om man ses så sällan men det kanske är bra??
  • Anonym (ny)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 19:13:54 följande:
    Samma här! Jag hinner ingenting! I helgen var jag på 3 dejter: en gammal date som jag gav en andra chans (hinner knappt träffa honom då jag är barnfri varannan helg endast), en "ung" kille på 27 som kan bli en vän och en tredje, totalt värdelöst date. Han frågade mig senare på msn om jag var intresserad (det var jag inte men valde att fråga samma sak i stället). Då svarade han att han vill massera och kyssa mina fötter. Jag lyckoönskade honom! Tyst

Sen har jag en till på G. Vi har haft en lunchdate och sen träffades vi två dagar efter och gjorde sällskap till mitt jobb (vi jobbar nära varann). Det var den kortaste dejten ever! Varade i 20 min! Men trevlig. Sen dess har vi haft sms- och tlfonkontakt. Han är bortrest nu och kommer tbx på fredag. Hoppas vi kan ses till helgen. Måste då fixa barnvakt. Honom är jag jättenyfiken på!
    haha nä du hinner inget fasen vad dejter du har!! haha
  • Anonym (ny)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 19:24:01 följande:
    Men eftersom jag kan dejta endast varannan helg då hinner jag ju samla på mig några stycken
    haha jag föredrar att ta en i taget så jag kan hålla reda på dem
  • Anonym (ny)

jag skulle aldrig lägga dejter samma dag av flera skäl. För det första är jag så jävla nervös så jag skulle dö på kuppen för det andra skulle jag inte kunna hålla reda på info om båda två så jag skulle blanda ihop dem o det skulle inte kännas bra.
    Jag dejtar bara de som jag verkligen verkligen tycker är intressanta o inte abra "lite" intressanta o bara de jag pratat med ett tag online så jag känner att det finns inte så stort utrymme för flera samtidigt.
    Jag skulle heller inte vilja att nån annan hade flera på rad för då känns det inte direkt speciellt att få äran att dejta den personen men det är bara jag det haha

• Anonym (ny)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 19:57:38 följande:
    Min andra date på lördagen var en gammal date, så honom kände jag ju, tom legat med och sen försvann han. Gav han en ny chans att börja om på nytt. Får se hur det blir.
    Jag har ett bra minne och är inte ett dugg nervös.
    Jag kanske inte heller skulle vilja veta att den jag dejtade sprang på flera dejter. Dock känner jag att vill jag hitta nån så måste jag söka och dejta. Vad har jag för val som är barnfri 4 dagar i månaden?
    jag är också bara barnfri ca 4 dagar i månaden inte ens 4 hela dagar

Det är bra att du hittat nåt system som funkar för dig. Jag är nog lite seg så jag tar en i taget :p
  • Anonym (ny)
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-22 20:15:30 följande:
    Orkar inte sitta hemma de gångerna jag är barnfri. Vill uuuuuuuuuuut och dejta då.
    hur länge har du varit singel?
    Hur hinner du med vännerna? det är mitt största problem hur jag ska hinna medm både vänner, dejting o ta det lugnt haha
  • Anonym (ny)

min flirt som jag varit på dejt med en gång o som jag messar dagligen till har jag börjat undra lite över Han verkar trevlig, snäll och väldigt lik mig MEN han skämtar om typ ALLT och det känns lite konstigt. Vet inte om han skämtar från början eller om han använder det som nån slags "försvar" när jag tycker han beter sig konstig typ "jag skojar bara"

Vet inte riktigt vad jag tycker om det där...försökt fråga om han skämtar om allt men inte riktigt fått nåt svar. Hur skulle ni tackla detta?

• Anonym (ny)

Dejting: jag har aldrig en hel helg utan barn. Det mesta är en em på helgen. Jobbar pappan till dina/ditt barn oregelbundet eller? Jag håller precis på att försöka få en andra dejt med min flirt min enda lediga em denna helg hihi.

• Anonym (ny)

funderar på om jag ska gå på bio som andra dejt med min fling från EK?
    Första dejten gick vi ju en promenad o sedan har vi messat dagligen sedan dess (en vecka sedan). Funderar nu ev att gå på dejt på lördag o vi har då pratat om bio.
    Har ni nåt bättre förslag. Vi snackade ju massor när vi var ute o gick men tänkte att det kanske ändå var bättre att ta t ex en fikadejt andra ggn så man får snacka mer ist för att sitta stilla på en bio??

• Anonym (ny)
    Glädje58 skrev 2011-08-25 18:32:39 följande:
    Beror på hur länge ni ska vara ute tillsammans. Kommer ni att vara tillsammans rätt så många timmar så tycker jag att det är okey att sitta knappt två timmar och titta på en film. Gärna en film som det går att prata om efteråt (Bridemaids eller vad den nu heter såg jag med min vän för några veckor sedan och den var faktiskt bra). I Göteborg har vi på en biograf både restaurang och bar, ett trevligt tillfälle att sitta och prata en stund.
    ja jag vet inte exakt hur länge det blir. lite trist att sitta tyst hela dejten å andra sidan så är det ju trevligt att sitta nära varandra o se vad man tycker om det
    Å andra sidan kanske det är trist att sitta tyst o glo på sin andra dejt

Kanske kan ta en film o sen en fika efteråt bara, behöver ju inte bli allt för länge ändå...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!