Inlägg från: Anonym (ny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ny)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mia) skrev 2011-08-17 23:56:02 följande:
    Ok. Typiskt att det inte är enkelt och klart. Men det brukar stå när dom är addade när du klickar in dig på visa profil. Då kommer det upp en lista på dom sensate aktiviteterna och där står också när han addade vem när. Du bör också stå på den listan.
    ja jag står på den listan o 3 andra tjejer som inte finns med på "vänlistan" så han kanske tagit bort dem igen då?
    De andra 5 som finns med står inte på addad listan. hmm konstigt. det är troligtvis gamla addningar då kanske?
  • Anonym (ny)

Frågade min flirt rakt ut om han hade kontakt med fler osv. visst kan han ljuga men det lilla jag lärt "känna" honom o sådär så tror jag det är sant.
    Han säger att han inte har kontakt med någon mer o han inte skulle ha tid att ha kontakt med fler heller för den delen o det stämmer bra för han jobbar väldigt mkt o har mkt vid sidan av osv. Det känns bra att jag frågade i alla fall.
    Han såg fram emot dejten i morgon så jag hoppas jag vågar ta mig iväg

• Anonym (ny)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-18 10:58:37 följande:
    Klart du ska våga att ta dig iväg!!!
    Bättre att gå iväg och dejten bli kass istället för att inte gå och sen undra vad som kunde ha hänt... så schas iväg med dig imorgon! Flört
    gaaahhh bara några timmar kvar nu Ja det är klart jag måste gå för annars skulle jag som sagt bara undra och dessutom om jag nu vill träffa någon så måste jag ju TRÄFFA dem också lite svårt att ha ett datorförhållande...eller det kan man säkert ha men det är ju inte det jag är ute efter. Jag har hellre aldrig varit med om nån katastrofdate så jag vet inte varför jag är så nervös haha.
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-18 14:32:41 följande:
    Jag tror att det kommer att bli jättebra.
    Tack för peppet! Kommer behöva allt pepp som finns
  • Anonym (ny)

vet att jag är korkad nu men förslag på vad vi kan snacka om. Brukar ALDRIG vara blyg och jag brukar alltid ha nåt att säga haha men OM jag nu får blackout!!! HELP ME!!

• Anonym (ny)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-18 18:37:09 följande:
    Musik
    Har du djur?

Varifrån kommer du?

Har du läst eller jobbat tidigare? Vad gör du nu?

UNDVIK

- Tycker du att jag ser tjock ut i de här kläderna?

- Oj! Du såg verkligen inte alls ut som jag hade tänkt mig!

- Mitt ex var en riktig idiot.

- Usch, jag är verkligen inte bra på det här.

haha ja de där sakerna hade jag verkligen inte tänkt prata om

Ja egentligen har jag inget problem med att snacka även med folk jag inte gillar. Jag vet ju eg väldigt mkt om denna kille o har massor att fråga om men ändå så känner jag, TÄNK OM...

Tack för alla idéer!
  • Anonym (ny)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-18 19:48:23 följande:
    Du är inte korkad. Du är nervös
    Mia's tips var bra tycker jag. Fråga om honom. Och visa dig äkta intresserad av hans svar.

Och säg för guds skull inget om nåt ex.
    haha nä det ska jag undvika, o om han frågar så får jag väl säga nåt svävande
    jag vet bl a att han frågat mig tidigare varför jag mestadels har barnen o inte deras pappa osv men då får jag väl dra till med nåt kort o sedan börja prata om annat.

ja jag vet väl innerst inne att jag kommer hitta nåt att snacka om men ni vet hur man blir...
  • Anonym (ny)
    Anonym (Väntar...) skrev 2011-08-18 20:04:58 följande:
    Oops så jag klantade mig! Men är glad för att jag gjorde det, för jag fick snabbt se vad killen gick för.

Vi började prata idag, många meddelanden. Fick en känsla av att han sökte en "perfekt" kvinna, men tänkte att det är bara att fortsätta surra  och se. Och rätt vad det var så klantade jag mig - jag sa nämligen att jag hade levt med mitt ex i X antal år i ett underbart förhållande. Och han gick i taket. Sa att han tappade intresset och att det inte fanns ngn möjlighet arr det kunde ha varit underbart om det nu var så att jag var singel. Så uppenbart svartsjuk!!! Visst, man ska ALDRIG prata om ex i början på en kontakt - min miss!!! MEN att inte kunna hantera att ngn haft det bra med sin f.d. är ju också oerhört barnsligt.

Vedertagen praxis är att man ska spy galla över sitt ex. Och mitt ex var underbar. Men det är inte han och jag idag och jag älskar honom inte längre. Ska det vara nåt hinder??? 
    fast som sagt är det ju ganska bra att se svartsjukan direkt. en sån vill man ju inte vara med ändå! vad fan. jag har inget emot att de pratar om sina ex faktiskt, tycker det är rätt intressant att prata om hihi men det kanske bara är jag
  • Anonym (ny)
    Anonym (Väntar...) skrev 2011-08-18 20:33:50 följande:
    Man ska inte prata om sina ex, men nu råkade jag göra det. Och då må det ställa mig i bättre dager att jag pratar gott om mitt förra förhållande än att jag spyr galla över mitt ex. Men, men - hans förlust. Nu svarar han inte längre.
    nä precis men vad fan. den kilen var ändå inget att ha!
  • Anonym (ny)

sitter o chattar med flirten om i morgon! det känns så jävla naturligt o som om vi känt varandra i hundra år när vi chattar o ändå är jag så jävla grymt nervös inför i morgon!! vi har bestämt att ta en promenad ialla fall

• Anonym (ny)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-18 20:41:33 följande:
    Det är bättre att du är nervös för det innebär att du faktiskt är intresserad. Det är väl inte kul att gå på en dejt med någon som man inte är intresserad av. Kul för dom som kan vara totalt avslappnade, men det tror inte jag är så många.
    jo jag är helt klart intresserad. om han är lika bra som han är online så är det verkligen nåt att ha men det får visa sig i morgon...han är blyg så vi är väl på samma nivå antar jag
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!