Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Haha så ser mina tapeter ut. Undras vad hyresvärden tycker om det egentligen *skyddar halsen från halshugg*

• apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-20 10:23:56 följande:
    Behöver inte ens fråga den, alla vet ju ändå svaret. Bråka med svärisarna, träna, äta, resa, klättrat i bergen, varit på dyksafari, varit i djungeln och hälsat på apor, byta vätskor, träffa sina vänner och päron och sova..
    Ja precis. Vad annat kan man svara? Det känns som en standardfråga som kopieras. I övrigt har jag skrivit i min profil vad jag brukar göra på min fritid och ändå kommer frågan.

Baaah :-O 
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 11:23:50 följande:
    Så, vad gör du på din fritid?

förlååååååt! 
    Jag leker med mina katter och sitter på rumpan och och och surfar på hp och familjeliv.

Effektivt va?  

Kräks 
  • apsolut
    Prisssan skrev 2011-11-20 11:31:28 följande:
    Tack, ni får säga ifrån om ni redan är för tajt grupp och om det inte passar in fler:)
    Jag slank in för en vecka sen... Det gick bra. Det går nog bra för dig med
  • apsolut

"gör det nåt att man har rullstol" 

Alltså seriöst.  

• apsolut

Men det tråkigaste, måste nog vara ändå, när man har haft 50 besök och ingen alls har skrivit, Wtf liksom

• apsolut
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-11-20 12:04:59 följande:
    Blir ingen dejt för mig idag med den jättelånge mannen... Han ställde in för att han var tvungen att åka och hämta sitt barn typ 40 mil bort. Men det gör inte så mycket, jag lyckas bara inte med min målsättning att ha en dejt varje helg. Å andra sidan är helgen inte slut än!

Jag var på trevlig tjejmiddag igår och kom hem halv två på natten och har precis vaknat. Helt alkoholfritt dock så jag fattar inte var huvudvärken kommer från... 
    Har du varit på många dejter då? 
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 12:33:03 följande:
    Åh ett härligt uttömmande mail i spraymailen! tjoho! Ingen bild. Ingen presentation. Lika lång som mitt ex, samma hårfärg... samma ålder.

-----------
    Hej, du verkar go. Vill du ha skoj med en trevlig kille?
    -----------

Mitt svar, eftersom jag numera börjar lära mig detta med nätdejting.. Tungan ute eller inte!

------------
    Enligt de gängse översättningstabeller så betyder tydligen "ha skoj" bara att ha sex, och det är jag inte enbart ute efter. Om du menar något annat och dessutom har en bild eller två plus någon form av information om dig själv kan vi kanske diskutera det.

------------

gud vad hemsk jag är.     
  • apsolut
    racer x3000 skrev 2011-11-20 13:04:28 följande:
    Svarar utan att ha läst ordentligt???

Skriver jag till någon så brukar jag fråga om något som nämns i profilen.. Ibland något helt tokigt..
    Så tokigt då Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!