Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

dp med. aj aj aj. Det skulle det ju stå.

• apsolut
    jä jä skrev 2011-11-14 00:10:18 följande:
    Hallå på er!

Är helt ny här och tycker att detta är en rätt kul tråd.................

Har själv inte vågat mig på att prova på nätdejting ännu.
    Har nu snart gått ett år(herregud va tiden går:)), sen jag separerade med min sambo.
    Är en klassisk varannan vecka påppa, som kan känna mig väldigt ensam, den veckan jag inte har barnen. Men jag vet inte om jag är redo att gå ut djugeln. Har lite svårt ibland att släppa det som varit.............

Ni som har lite erfarenhet, är det en hit med nätdejting och vilka sidor ska jag välja då?
    Bor mitt i de smålänska skogarna, och ragga på krogen ligger inte riktigt för mig......

E-kontakt är trevligt tycer jag. Vill man inte betala så är nog Happy Pancake ett okej alternativ. 
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-14 00:10:43 följande:
    Kalla mig old fashion, men sånt bestämmer jag mig för UNDER första dejten.. inte före Tungan ute
    Okay
  • apsolut
    Niklas2k skrev 2011-11-14 00:14:45 följande:
    Jag har haft bäst... lycka?.. på E-kontakt. För min del så har det bara blivit några dejter men sen har jag känt att det inte har varit något... tjejerna har känt något annat så det har mest varit jobbigt för mig. Nu var det dock i slutet på förra året och i början av 2011 som jag var mest aktiv. Nu har jag mest tagit hand om mig själv och fått vardagen här hemma att funka.. men jag känner mig redo igen. Jag skulle inte ge mig ut om jag inte trodde att jag var klar med det gamla.. för det är jag.. NU. :)
    Vad söker du i en tjej då?
  • apsolut
    Mikesh skrev 2011-11-14 00:16:37 följande:
    Skåne ska det va ;)
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-14 00:10:43 följande:
    Kalla mig old fashion, men sånt bestämmer jag mig för UNDER första dejten.. inte före Tungan ute
    Så klart ska du vara slapp och ligga UNDER.....

Män asså *suck* Kyss 
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-14 00:25:28 följande:
    Nu saknar jag en smiley som tar sig för pannan och himlar med ögonen.. jag vet iofs att du fattar vad jag menar, men för övertydlighetens skull:

Beroende på hur första dejten går, ifall damen lever upp till det hon skrivit på nätet (söt, framåt och trevlig istället för ful, passiv och odräglig) så bestämmer jag mig för ifall jag kan tänka mig ha sex med henne. Det är inget jag bestämmer på förhand, vilket besparat mig en del otrevliga situationer och ett behov av att kapa av junior i ren självbevarelsedrift.

Frågor på det? 
    Oj vad jag kände mig ratad. Ska inte skoja med dig mer. Solig
    Ber om ursäkt för det!

Ma ha ha ha. 
  • apsolut

Men alltså. Tävlar tv 4 med äckliga program eller?

• apsolut
    Niklas2k skrev 2011-11-14 00:35:44 följande:
    Jepp, från yoni's till mord ;)
    Hahaha köttade yoni's- Urk!

God natt alla glada och tack för erat fina sällskap denna härliga söndag kväll.

Kram 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!