Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 22:35:34 följande:
    Och vem har självförtroende att skriva det där då..? :-S Inte jag
    Fler förslag, även om det var grymt bra och uppskattades...!
    Blyga flickor får inte hångla med vackra pojkar.. så se till att skriva det nu. Vad har du att förlora?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 22:40:50 följande:
    Flickor som inte är llika vackra som grabben de spanar på har dålig självkänsla...
    Med det självförtroendet spelar det nog ingen roll vad du skriver, det kommer ändå inte funka. Kom igen, lite jävlar anamma har aldrig skadat.
  • Smecker
    takida skrev 2012-01-02 22:46:55 följande:
    håller med, de är goda! men blåbärsbumlingar är snäppet bättre:)
  • Smecker
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 22:47:46 följande:
    Kom med nån diskret smygare istället hörrni!!! Nåt så där "lagomt" så man inte gör bort sig om han inte är intresserad...!
    Men gudars skymning.. diskret smygare? "Lagomt"? Folk som raggar framgångsrikt, tror du de kör med diskreta, lagom, smygare? Vill du satsa på att lyckas eller satsa på att misslyckas? Det är de två du har att välja på.
  • Smecker
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 22:56:15 följande:
    Är ju en fegskit jag ju!
    Om du vill lyckas så måste du satsa, det finns inget mellanting. Tror du framgångsrika idrottsmän/kvinnor tänker "Äh.. jag kommer ändå aldrig vinna.. jag är så kass.."? Det är nog lite fel attityd om man vill lyckas, eller vad tror du? Samma gäller när du skall ragga. Även om du inte har självförtroende, fejka! Till slut kommer du ha självförtroende

Kom igen nu.. satsa lite! Vad har du att förlora? Värdighet? Det kostar inga pengar, sånt kan man återfå i massor när som helst. 
  • Smecker
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-02 23:13:33 följande:
    Skrev nu: "Skål och grattis i förskott. När ska vi fira då? "
    Yeah!! Inte lika fräsigt som mitt förslag, men inte en smygare heller
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-03 00:13:13 följande:
    gick alla la sig för att sova eller?
    Ja
  • Smecker
    s07 skrev 2012-01-03 08:18:24 följande:
    Hörni. Råkade göra bort mig, pga trötthet och nervositet gick det överstyr när vi bjöds på dricka efter en dejt. Rejält dessutom, vilket inte har hänt mig på evigheter då jag har god kontroll i vanliga fall. Men som sagt, trött och utmattad efter sjukdom, jobb mm. dejten fick också i sig men för mig gick det värre enl den som bjöd oss på dryck. Var inte agressiv men rejält toppad tyvärr.

Mår hemskt över detta. Vi har setts ett antal ggr och jag gillar verkligen denna kille. Däremot känns det som han tappat lite respekt mot mig.

Går sådant att rätta till på ett bra sätt utan att bli alltför ursäktande? För jag tar ansvar över mina handlingar, och jag är bara människa.
    Klart det går att rätta till. En uppriktig förklaring är aldrig fel. Säg helt enkelt som det är, som du skrev ovan. Om du inte gjort något riktigt dumt så behöver du inte be om ursäkt, det borde räcka med en förklaring tycker jag.
  • Smecker
    Anonym (Väntar...) skrev 2012-01-03 08:33:09 följande:
    Han svarade: "Tack så mycket. På lördag blir det fest "
    Jag skrev tbx: " "Är samma här. tänk att vi fyller 30. Är ju fortfarande knappt mer än en tonpring ju "
    Meh.. nu börjar du komma av dig lite. Frågan var ju när NI skall fira.. säg inte att du låter det här rinna ut i sanden bara. Du vet att du kommer ångra dig.
  • Smecker
    s07 skrev 2012-01-03 08:34:44 följande:
    Booyah- hoppas du har rätt.

Då killen i fråga är inte i stan för tillfället så jag får helt vänta. Jag har bara skrivit några rader såsom ovan utan att be om ursäkt. Hoppas bara att han sett tillräckligt av mina andra, ansvarstagande och rediga sidor för att inse att detta beteende inte ger rätt bild av mig. Vi har trivts bra ihop hittills och haft skoj. Ja, kanske för skoj sist.

Vänta är däremot väldigt, väldigt tärande. Jag avskyr att ha saker ligga olösta ens några dagar.
    Chilla. Om han tappar intresset för en sån här grej så vete fan hur starkt intresset var från början.. om jag var intresserad av någon skulle det krävas ganska mycket mer än att hon blev lite för full för att jag skulle tappa intresset, och då har jag ändå väldigt svårt för fulla människor.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!