Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2012-01-04 17:02:35 följande:
    kan inte hjälpa att jag tycker det är jobbigt att dejta. alla är inte lika framåt och enkla som du
    en del är blyga och tycker sånt är jobbigt,,,men jag jobbar ju ändå på det för jag går ju dit. har ju facat min skräck flera ggr nu i höst och vinter så jag försöker ju ändå! :p
    Jag kritiserar dig inte på något sätt, vi har alla våra demoner och rädslor. Tycker det är starkt av dig att jobba på det, många kommer inte ens dit.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Isnogood skrev 2012-01-04 17:10:48 följande:
    "Attans"

Måste komma ihåg att tilläggsisolera Skäms

Najs    
    Vira in dem i bubbelplast innan du ställer in dem så kanske jag slipper bli så distraherad nästa gång.. Tungan ute
  • Smecker
    Isnogood skrev 2012-01-04 17:34:48 följande:
    "Beställt mängder av bubbelplast"

Attans...måste se till o träna o bli bättre om det är så illa att lite oljud stör Skäms 
    Det finns ju oljud och så finns det oljud.. Men visst, träna du!
  • Smecker
    Isnogood skrev 2012-01-04 17:39:21 följande:
    ska göra det, så fort jag funnit någon värd att träna med Drömmer
    Sätt in en annons vet ja, finns väl en och annan karl på FL som offrar sig för den goda sakens skull? Flört
    Isnogood skrev 2012-01-04 17:41:05 följande:
    Jag ska gifta mig i sommar

Nu har vi ju förstås inte träffats ännu...men han friade i går o undrade om jag ville gifta mig med honom i sommar o jag svarade självklart JA Cool

Så, nu får vi se om vi kommer träffas någonting innan eller om det blir första möte på bröllopsdagen Drömmer      
    Yeah! Skall du bli av med oskulden på bröllopsnatten med? Skrattande
  • Smecker
    Laurora skrev 2012-01-04 17:46:18 följande:
    ingen mer som funderar på att gå i nunnekloster då  

och ingen som vill komma till angered och bära upp min nya asfula byrå? Drömmer nehej? ingen???? hohoooo *ekande ljud*  
    Jag funderar på att gå i nunnekloster, fast inte av samma anledning som du Skrattande

En bra kvinna reder sig själv. Alternativt erbjuder gentjänster Drömmer
  • Smecker
    Laurora skrev 2012-01-04 17:54:11 följande:
    meh det är så låångt till bilen och kärran skjuter inte sig själv och du vet den där dåliga ryggen... fast ... äh den kan väl ligga där då den är ASFUL! men jag behöver något att ställa TVn på i sovrummet ju!! Så jag får väl måla om den som med allt annat i mitt hem. VITT ska det vara! För det är den enda färgen jag har hemma, fan vad lat jag är {#emotions_dlg.djavulsk}

haha samma anledning som  jag. Jo jag vet inte man ska fan inte klaga men just idag så har vi mest klagat på jobbet så varför sluta nu   
    Klart man skall klaga, vad är det för fel på dig egentligen?! Det är mänskligt rättighet att klaga, borde vara inskriven i FN-konventionen.

Bra bra, då sköter du byrån själv  
  • Smecker
    Laurora skrev 2012-01-04 18:13:40 följande:
    Vad det är för fel? vill du ha en lista?
    Har en känsla av att den listan blir längre än jag orkar läsa idag..
  • Smecker
    Isnogood skrev 2012-01-04 18:14:30 följande:
    Blir av med oskulden varje gång  Drömmer
    Det där tänker jag inte ens peta i.. Tungan ute
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-05 12:24:16 följande:
    Tror inte man ska tänka så mycket bakåt på tidigare liv, kan bli så fel då!!

Titta framåt i stället :) 
    Håller med.. jag blickar hellre mot horisonten och njuter av utsikten än spenderar livet med att gå baklänges och stirra på det förgångna. Riktigt speciella saker kan man stoppa i fickan och plocka fram då och då och titta på, men kom ihåg att det skall vara i fickan och inte i en ryggsäck som tynger en.
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-05 12:36:29 följande:
    Haha men tänk om det går hål i fickan då?
    Tough shit..? Det är ändå inte nyttigt att släpa med sig grejer. Om inte annat så är det inte schysst mot folk man möter på vägen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!