Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-04-23 22:29:33 följande:
    Varför med glimten i ögat? jag förstår inte..

För att jag är en snäll och go människa som inte vill kränka honom när han så fint öppnar sig och ebjuder sina tjänster bara så där...
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Hahaha lade ut en osminkad bild på HP. Det kommer nog att ner "Hej snygging mailen betydligt" Då blir det färre att skriva tack till

• Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-04-23 22:31:58 följande:

jag går och är nervös över att hn hittar på skit så jag har kf ståendes här någon dag, aaaah jag hatar honom, han vet vad han ska skrämmas med, det svinet! jag vaknar ju och skriker av skräck och frustration på nätterna det är sjukt! men men nu ska jag försöka sova! natti!
    Har han satt dig hos KF?
  • Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 22:34:57 följande:
    Hur såg han ut? Börjar genast klura på vilka som ska få komma på tjejmiddag... hehe... Flört

Alltså han såg helt ok ut. Stockholmare.
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-23 22:38:06 följande:
    Hmm. En special beställning... Det är svårt att spontant komma på något, måste krysta lite...

Jag skulle nog säga något istil med...

"Jag är ledsen men jag har redan hyrt in en av dvärgarna från fort boyard  till vår nästa tjejträff, Men vi har fortfarande inte assignerat vår fyrverkeriavskjutare till nästa nyår och platsen är vakant om du fortfarande är intresserad?" 

Åh tack åh tack. Klockrent Ctrl C och CtrlV Thänx=))
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-04-23 22:40:33 följande:

Nej men han ska använda dom för att stämma mig på att betala för grejjer jag inte ens har hos honom så jag får betala en massa så han kan göra sig av med saker som inte ens existerar.... jag har inte råd. Jg har verkligen ingen bra ekonomi just nu jag har helt enkelt betalt av mina skulder aldeles för fort och inte tänkt på en buffert, och om jag få någon KF prick då får jag inte behålla jobbet och det vet han

Har du testat soc familjerätt ekonomisk rådgivning rådgivning. De hjälpte mig och exet. det är utpressning inte laglit...
  • Vanilla ice queen

Shit jag hittade en snygging på HP som lät riktigt trevlig så jag mailade faktigst. Nu väntar jag med spänning på om jag får svar

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-23 22:56:00 följande:
    Good luckSkrattande

Känner mig som sveriges bästa karspanare
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-04-23 22:58:55 följande:
    Tänk om vi skulle spana tillsammans dåSkrattande det skulle kunna bli riktigt farligtCool
    Eller hur. Får ta och förlänga min årliga Götlaborgtripp (läs hålandsa skepplanda eller vad fan det heter tripp) så jag kan hänga med er tjejer så ska vi ut på seriös karspaning
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-23 23:11:50 följande:
    Alltså ursäkta ,varje gång det här inlägget fladdrar förbi så tänker jag ,vem vill bli spöad i rumpan........Flört

ME ME ME!!!Oskyldig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!