Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-24 00:42:13 följande:

Oh! Nice! Inte lätt att svara på den frågan dock, vad vill du veta? och vem är du? Nyfiken här med...

Soon to be 26-årig ensamstående mamma iaf, en liten början... Just nu något övertrött och flamsig, nära till skratt men har en väldigt allvarlig sida också.     Din tur! xD
    Dig har jag också en solklar bild på i huvudet över hur du ser ut precis som med fjäril Jag har fått för mig att du är mörk typ lite latinamerikan, långt hår och kurvig. Stämmer det? Är jag synsk?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-24 00:59:31 följande:
    Jag har tyvärr missat varje konsert som jag velat se själv, Så dom enda konserter jag varit på är när jag varit med som sällskap för att någon velat gå men inte haft någon annan att gå med... Mitt ex typ. 
    Och har fått genomlida både Håkan Hellström och Anna Ternheim. Fast Hellström var faktiskt lite kul att se pga dom skickliga musikerna i bandet- Och "förbandet"/artisten till Ternheim var ganska snygg så det gick att uthärda :P

Men däremot pratade jag och en kompis tidigare idag om att åka till Hultsfred och se när Slash spelar, Vilket kanske är intressant- Jag har växt ur Gun 'n Roses åldern ganska mycket nu, Men kul att se för sakens skull.

Själv? 

Oh har varit på massor av konserter men Perl Jam var helt underbara, rage against the machin var det riktigt drag på, raidohead var magiskt men hmm skulle jag få välja en att se igen så blir det ändå Pet shop boys=)) Sen att inte glömma alla millencolin konserter men de spelar i en annan liga. Skulle kunna babbla konserter hur länge som helst
  • Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-24 00:58:24 följande:

Högst nordisk men annars stämmer det nog rätt bra faktiskt! Vad ser du mer? xD

Jag brukar behöva en bild för att känna efter och gissa men jag känner bokstaven S jag tror ditt namn börgar på S och jag tror att du heter Sanna. och att du fyller år i september.
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-24 01:07:57 följande:
    Perl Jam är rätt bra.

Millencollin är dom fortfarande aktiva? Dom var rätt stora när jag var typ 13-14 år och skateboards var poppis. 

De har 20års jubileum i örebro i juni. Jag ska defenitivt gå dit Hur gammal är du. jag har varit ett fan sen jag var 13
     Spelar du? Vad spelar du för ngt? 
  • Vanilla ice queen
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-24 01:12:34 följande:
    Men det har jag ju skrivit.. ;) 35 år. 3 barn varannan vecka. jobb. Var det bra så?  :)
     Får höra att jag ser väldigt utländsk ut hela tiden.. Speciellt på puben om jag går ut.: Är du från Spanien? Talar du Svenska..? NO habla suecia GRINGO brukar jag säga.. haha..

Mm.. Jaha du..  Flört

Hahaha du verkar vara en högst munter filur
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-24 01:16:05 följande:
    Ja, Både för hushållsbruk och i band.

Primärt piano/synth nu mera men jag började med gitarr.

Aha kul Vilken sorts musik spelar ni i bandet? Jag spelade i band och pluggade musik pre kidoz.
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-24 01:23:49 följande:
    Vi är enbart ett cover band (Alla utom jag har familj och barn så tiden är svår att få ihop ändå) men vi spelar allt från gyllende tider till rhianna. 

Spännande. Vad brukar ni spela på för ställen då?
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-04-24 01:46:37 följande:
     Märker ni nån liten, liten skillnad... Flört

Hahaha heter du cocacola som vanligt nick också
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-04-24 02:26:03 följande:

Meh! Lägg in en länk som funkar då! xD

Eller hur!
  • Vanilla ice queen

Jag måste bara berätta att jag har en mailkonversation med en mycket trevlig kille. Han skanade pressentation och hade endast en liiiten futtig bild men han är jätteintressant och rolig. Här kan det nog bli date

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!