• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-29 17:13:25 följande:
    Vadå orkar inte köra? Jag lider ju här...och jag erbjuder en bakiskyss med en smakkombination av vitlök och alkohol

du får nog erbjuda mer för att någon ska orka köra .

Hade ni skoj i går?
  • Heidi1
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-29 17:31:58 följande:
    Icke! För rätt person är detta högsta vinsten

Ja vi hade jättekul! Riktigt trevlig kväll.

vad kul för er
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-01-29 18:02:04 följande:

Pefekt!! Var det en bra film?

ja filmen var bra. Tror dock att en mamma som satt framför inte tyckte det, hon satt med mobilen på fejjan.

Va synd att det inte klickade, men hade ni trevligt?  Tur att du kan lånna Ture då
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-01-29 18:13:01 följande:

Nä fy vad värdelöst!! Kvalitetstid med barnen vad är det liksom

Ja vi hade trevligt. Fick ett sms efter att vi gått åt varsit håll där han ursäktade sej för sin tunghäfta, han fick det för att jag var så snygg Ja men visst haha.
    Han ville gärna ses igen, vi får väl se   

ja kvalitetstid med barnen vill man ju ha, Jag hade en i knät och en som satt och lutade huvudet mot mig när hon inte skrattade

hehehe det kanske säger klick nästa gång ni ses om det blir en nästa gång
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-01-29 19:14:15 följande:

jag kom bakis som ett ägg till en dejt i höstas, han hade lagat nått jäkla lammfärsmojs med tillhörande vin och ärligt just lamm och bakis och alkohol... jag åt inte så mycket och han var nog lagiom imponerad sen stod hans hockeygrejjer i hallen och stank med. tjoho

lätt som en riktigt mysig dejt det
  • Heidi1
    Isnogood skrev 2012-01-29 19:48:44 följande:
    Cool

Har inte friat än

Jupp, en o samma person, faen...visste inte att det fenns en till person där ute som var lika tokig som jag

Men attans vad vi har babblat...om ALLT...känns som om vi kännt varandra i flera år      

det är ju inte helt fel
  • Heidi1
    starchild81 skrev 2012-01-29 20:18:36 följande:
    Haha så då e jag inte ensam iaf ;) hur gör du för att inte falla för frestelsen? Hon e ju så sjukt snygg så det e jobbigt för lilla Ante här..... 

man tänker bara på dom dåliga sidorna och förtränger dom bra sidorna
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-01-29 21:23:25 följande:

Det var nog inte bara det som hon inte följde med på för jag hängde inte med på ett jota vad du sa

var det någon som hängde med
  • Heidi1
    takida skrev 2012-01-29 21:39:57 följande:
    Tror inte nån hänge med, jag fattade inte ett piss av vad han skrevFlört

vilken tur att vi är en hel drös som inte fattade, då kan det iaf inte vara fel på oss
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!