• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-30 17:38:18 följande:
    Facebook

Så du menar att du är oskyldig till länken hamnade här och att det är facebook som la ut länken
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-01-30 17:51:13 följande:
    Eh.. ja.. jo.. annars la jag ut den själv på min profil

kan ju vara så med
  • Heidi1
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-30 17:47:11 följande:
    Tycker jag med! En man som kan "ta mig" trots mina brister (och utan att fråga om jag vill) är guld värd!

precis, när ska ni träffas då
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-30 21:03:51 följande:
    s07: Åh vad kul!!!
    Nope jag är kvar på match där killarna inte går i taket om man inte loggar in på ett dygn. Fast jag kommer nog inte dejta närmsta tiden. Har lite sporadisk mailkontakt med två killar som är väldigt trevliga. Fast en av dem bor i Åbo... WTF liksom (han kontaktade mig och såg först efter att det stod Turku ). Men men... Mitt öde verkar dra mig till Finland

hehehe du har inte funderat på att flytta till Finland
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-30 21:07:34 följande:
    MammaHeidi: Hahaha well, jag skulle ju troligtvis inte vara singel särskilt länge eller ofta då

risken är väl väldigt liten för det
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-30 21:13:26 följande:
    MammaHeidi: hmm måste klura ut en bra plan att övertala min ex-make till att Finland is the place to be. Blir så jobbigt att ha varannan vecka annars Hur går det för dig och din dejt föresten?

hahaha ja det kan bli svårt med varnnan vecka då. Om du menar han som skulle höra av sig för han behövde lugn och ro, har ej hört av sig, men det gör mig absolut inget. Hoppas att han inte kommer höra av sig.
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-30 21:22:20 följande:
    MammaHeidi: aha, det hade jag missat. Det skrivs så mycket i tråden att man inte riktigt hinner läsa igenom allt...

det är lungt, ja man missar ibland lätt vad som skrivs ibland. det var i början av januari.
  • Heidi1
    takida skrev 2012-01-31 21:49:41 följande:
    Värst vad här har vart lugnt idag! Hur är det med alla? Dejtar alla kanskeGlad

här är det lugnt, ligger i sängen och tittar på tv. Ingen dejt här ikväll
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-01 10:14:52 följande:
    Ny: What? Vilka knäppisar! Ge match en chans! Har aldrig fått någon sån kommentar där Sen är de ju väldigt tydliga med att den sidan ska vara seriös...

Umgås ni andra privat också utöver här i tråden? Ni verkar känna varandra ganska bra?

Jag träffar Laurora privat men ingen dejt mellan henne och mig
  • Heidi1

ja det är ju alltid trevligt med ett ansikte så man ser hur personen i fråga ser ut som man pratar med

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!