Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
målar havet blått skrev 2012-06-19 20:30:48 följande:
Cocacolan, allt känns värre när man inte är frisk,bara det är ju jobbigt nog...men du ska se att allt kommer att lösa sig om du bara vill det. Jag lovar..
Föräldrar(mammor mest) har en utomordentlig förmåga att trycka ner sina barn,oftast omedvetet och de menar väl, men det blir ofta riktat som just kritik..DET är trist som fan...istället för den push som man egentligen behöver,av just precis DEM om ngn..Försök att inte bry dig i dumma kommentarer,koncentrera dig på det som ska göras och dig själv och barnen i absolut första hand..Jag tror på dig vad du än föresätter dig att göra...Kramen
Haha, jaaa... det är jättesynd om mig som är sjuuuuk! :P Vill krypa ner i sängen med en bok men istället servar jag sjuka barn och planerar och fixar och försöker få stenkoll på läget... Något småilsk kanske men har planerat barnkalas på halloween (skrev inbjudningskorten igår kväll...), pejlat in läget inför julen, insett att äldsta fyller år på påsk och planerat in både påsk/firande med släkt och barnkalas även där samt veckan efter till nästa och när vi hinner fira mamma hehe... Fick nån jävla fråga för nån vecka sen om hur jag tänkt göra när jag fyller 30, herrejisses! Hade jag inte direkt tänkt på och visste inte att jag tydligen borde ha gjort det, men är minsann inne på planerandet av det med. Galet! Men kanske inte var så dumt för jag insåg att det vore smidigt med ett golv i utbyggnaden då och det lär ju inte hamna där av sig själv. Så exet har blivit informerad om kommande storhelger, barnkalas, vilka veckor han lämpligtvis borde ta ut föräldraledighet och en fin liten fråga om hur jag borde göra med det där golvet och lite väggar och sånt hehe... Informerat mamma om ungefär detsamma bortsett från golv och väggar och + en del matlagning.
Bra råd det där och TACK!
I´m on it!
Kram
Ja titta får man göra, men kan nog inte säga att jag tittar på så unga killar. Tror inte att jag tittar när de är yngre än 25 år, fast det kan man ju i och försig inte veta. Eller jo såg en het 21 åring här om dagen hehe.