Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Det är få tjejer överhuvudtaget som är inne och tittar på mina profiler och ingen som någonsin skriver självmant till mig.
Det är kanske 1/10 tjejer man skriver till som skriver tillbaka och nästan varje gång slutar hon bara skriva, inget, nej, jag är inte intresserad utan bara fullständig tystnad.
Klurar på det där med att bara sluta skriva för jag inser att jag har gjort det. Vet jag att jag inte är intresserad av någon har jag sagt det på ett eller annat sätt, är jag intresserad brukar jag ´vara rätt tydlig med det också men sen finns det ju dem som man mejlat med som man helt enkelt vet för lite om, det man vet verkar bra så man är nyfiken men det gäller ju att kunna skaffa sig en bättre uppfattning om personen. Ibland är det helt hopplöst via mejl, vissa kan man skriva till utan att egentligen bli så mkt klokare. Man får inget konkret att gå på lixom. Så ibland har det blivit att jag inte svarat, kanske tänkt göra det sen men utan att det blivit av. Är killen tillräckligt intresserad brukar det komma ett till. Bör väl tillägga att jag inte struntar i allvarliga mejl, men ibland känns det helt enkelt bara hopplöst att svara på något som typ handlat om något rätt oväsentligt, med det menar jag inte att alla mejl måste vara jätteintressanta men om 8 mejl på raden inte tillför något till bilden om hur personen är så kan jag tappa sugen...