Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-02 00:44:29 följande:
    Så, nu var allt avslutat! Vi pratade rätt länge och för varje sak han sa så tyckte jag bara bättre om honom. Han verkar vara så förbannat bra. Och han sa att han tyckte att jag var fantastisk.

Men att träffa mig rev upp en massa som han inte verkat bearbeta sedan sin separation. Inte saker ang hans ex utan hans barn. Att han är så otroligt plågad över att bara få träffa dom varannan vecka. Han känner sig misslyckad och massa sånt.

Jag tycker det känns skit! Han gillar mig, jag gillar honom. Men han mår för dåligt i sitt liv i övrigt för att fortsätta nåt med mig.

SVORDOM!
    fan så tråkigt :( Tyvärr räcker det ju inte med att vara rätt för varandra, tajmingen måste vara rätt också. Instämmer i det Booyah skrev!
  • giftgrodan
    Heidi1 skrev 2011-12-02 19:42:19 följande:
    ett glas vin hade ju inte suttit fel men en annan ska ju jobba inatt
    sorry, du lyckas i dejtandet, så du har INTE rätt att klaga på nånting!
  • giftgrodan

nej, ljug inte. Det lär ju komma fram förr eller senare, och det är helt enkelt inte bra att börja med att ljuga. Det kommer att ligga i bakhuvudet på dig och gnaga.

• giftgrodan

nejdå, jag är här ;) full av endorfiner efter att ha kört standup på en open mic night och det gick bra. Sån sjuk kick att ställa sig på en scen och folk faktiskt skrattar åt vad man har skrivit! Vem behöver kärlek då... (jaaag!)

• giftgrodan

jag fick faktiskt ett mail! Samma snubbe har skickat exakt samma fras till mig tre gånger nu (och då har jag ändå svarat varje gång...) misstänker att nån mer här inne kan känna igen det?

"Du ser inte så jättehemsk ut! Vad har du för brister i din personlighet?"

• giftgrodan

nevermind: Varför vill du ha kontakt med honom alls? :/ Jag förstår att du på något sätt tycker om honom, men ... varför?

• giftgrodan

ok, nu ger jag fucking upp. Här är min presentation: vad är fel med den? Är det som jag misstänker, att jag bara är för tjock och ful för att folk ska vilja maila mig? "humoristisk, smart och omtänksam" är ju verkligen buzzwords, men det är fasen svårt att komma på nåt annat.

"Jag har alldeles för lätt att vända på dygnet och tycker att en dag inte är komplett utan minst tre koppar te. Övriga saker som står högt på min lista är sushi, katter, regn, go, hångel, sarkasm i lagom dos, internet, språk, xkcd, sällskapsspel, höst m m. Är inte särskilt förtjust i antitesen till ovanstående företeelser. Tycker det är extremt viktigt att man klaffar på ett mentalt plan och att man kan ha timslånga diskussioner om allt från universums uppbyggnad (det kan jag typ inget om, lär mig!) till vem som är mamman i How I Met Your Mother.

Jag har tillbringat det senaste året i New York, en stad jag verkligen älskar, men är på väg till Sverige igen och söker nya vänner och förhoppningsvis även mer. Att beskriva vad man söker är ju svårt, men är du en humoristisk, smart, omtänksam kille som gillar serien "QI" är det en bra bit på vägen!"

• giftgrodan

den är tio rader nu, så sååå lång är den inte Den var kortare förut, men då tänkte jag att den var FÖR kort. Men nu har jag kortat ner den till:

"Jag har alldeles för lätt att vända på dygnet och tycker att en dag inte är komplett utan minst tre koppar te. Övriga saker som står högt på min lista är sushi, katter, regn, go, hångel, sarkasm i lagom dos, internet, språk, xkcd, sällskapsspel, höst m m. Tycker det är extremt viktigt att man klaffar på ett mentalt plan och att man kan ha timslånga diskussioner om allt från universums uppbyggnad (det kan jag typ inget om, lär mig!) till vem som är mamman i How I Met Your Mother.

Att beskriva vad man söker är ju svårt, men är du en humoristisk, smart, omtänksam kille som gillar serien "QI" är det en bra bit på vägen!"

• giftgrodan

xkcd är en webbserie. Ja alltså, min presentation är ju en sån jag själv gillar, alltså tänker jag mig att de killar som jag vore intresserad av antagligen gillar den också. Men jag tycks ju ha jävligt fel, eller så är det så sorgligt att jag bara är för ful. Förbannelse!

• giftgrodan
    Anonym skrev 2011-12-06 00:27:49 följande:
    Synd att du inte är man giftgrodan, annars hade jag definitivt mailat dig.
    :) härligt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!