ok, nu ger jag fucking upp. Här är min presentation: vad är fel med den? Är det som jag misstänker, att jag bara är för tjock och ful för att folk ska vilja maila mig? "humoristisk, smart och omtänksam" är ju verkligen buzzwords, men det är fasen svårt att komma på nåt annat.
"Jag har alldeles för lätt att vända på dygnet och tycker att en dag inte är komplett utan minst tre koppar te. Övriga saker som står högt på min lista är sushi, katter, regn, go, hångel, sarkasm i lagom dos, internet, språk, xkcd, sällskapsspel, höst m m. Är inte särskilt förtjust i antitesen till ovanstående företeelser. Tycker det är extremt viktigt att man klaffar på ett mentalt plan och att man kan ha timslånga diskussioner om allt från universums uppbyggnad (det kan jag typ inget om, lär mig!) till vem som är mamman i How I Met Your Mother.
Jag har tillbringat det senaste året i New York, en stad jag verkligen älskar, men är på väg till Sverige igen och söker nya vänner och förhoppningsvis även mer. Att beskriva vad man söker är ju svårt, men är du en humoristisk, smart, omtänksam kille som gillar serien "QI" är det en bra bit på vägen!"