-
det väcker väl snarare frågan vad personen som skrivit presentationen själv gör?racer x3000 skrev 2011-11-20 17:47:25 följande:Läste innan en från Helsingborg som skrev "Jag är oerhört sportintresserad – min ena bror spelar i NHL och min andra bror skrev nyligen på för Brynäs inför kommande säsong!"... -
jaha, kan vara en tjej som skrivit den också ja... tänkte inte på det. Då får den lite annorlunda ton på nåt sätt.
-
nej, jag fattar inte heller varför ni blockar dem. Vad är problemet med att de går in flera gånger?
-
- Man blir singel? :PGlädje58 skrev 2011-11-22 22:16:45 följande:Götlaborg, det är här det händer
-
hehe, jag är vaken! :P
-
inte så mycket, jag befinner mig i New York för tillfället, så klockan är bara halv tio på kvällen här. Ska se Bonde söker fru nu tror jag, fast liiiite bittert är det allt att se folk hålla på och hångla och "känna" när man inte är i närheten att göra det själv...
-
hälsar på vänner. GUD vad känslor det var i det här avsnittet då! Jag är grön av avund just nu!
-
en månad till. Har inte minsta lust att komma tillbaka :PAnonym (h) skrev 2011-11-24 04:41:02 följande:ok, då kan jag tänka mig att du har det väldigt trevligt iaf.
Ska du vara där länge?
Det är härligt med känslor
Nej usch, ringa och väcka folk kan inte vara kul, men förhoppningsvis har de förståelse, du måste ju :) Fick du tag i någon? -
haha, nu hade jag fått ett mail på HP! Hann bli alldeles överlycklig och exalterad innan jag såg att det är från en som jag chattade lite med förut. Trevlig, men kommer aldrig att bli något. Guud så besviken jag blev :p
-
samma sits här. Tröttnat på HP - tröttnat på att skicka iväg mail utan att få respons, och på att inte få nåt själv. Måste uppnebarligen träffa någon irl om det ska bli nåt, men hur DET ska gå till förstår jag inte alls...Anonym (ny) skrev 2011-11-26 09:30:56 följande:fy fan vad jag är less på detta! känns som om jag aldrig kommer hitta någon
aldrig fastnar jag för någon och gör jag det så dissar de mig haha