• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-11 00:34:57 följande:
    Ja, du har ju ingen bild!
    Det kommer en bild speciellt tillägnad dig Drömmer Allt bortklippt utom min nakna överkropp Kyss 
  • Cosan
    Klöset skrev 2011-11-12 19:13:44 följande:
    Men det där med at man inte har vänner är verkligen en kontaktdödare så vill man slippa någon så kan man ju köra den. 
    Den var riktigt bra, ska jag komma ihåg Cool
  • Cosan

I sann nätdejting anda, kan jag nu konstatera att ännu en vecka med bra träning är avklarad, kan unna mig lite rött vin och en bit mörk choklad. Kanske dags att planera min nästa resa. 

• Cosan
    racer x3000 skrev 2011-11-13 13:37:56 följande:
    Ärlighet varar längst...
    Som singel ja Skrattande
  • Cosan
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 13:11:41 följande:
    En kille på HP håller på och mailar mig, han började med ett "hej, avr jobbar du någonstans, jag undrar för jag söker jobb"

jag svarade ganska artigt med att vi inte söker någon alls just nu men att jag tidigare jobbat för Dfind och ElanIT.

Då skriver han två mail till i rad där han vill veta vart jag jobbar nu...

suck. Skrev tillbaks att han fick ha förståelse för om jag inte vill lämna ut vart jag jobbar till random folk på nätet.      
    Vart jobbar du förresten Skrattande
    Denna satans jobb frågan gillar jag inte, kan inte folk ha bättre vett än att man inte kanske har lust att snacka jobb när man är ledig. Samma skit när man går på fester, vad jobbar du med? Så svarar man artigt vad man jobbar med och ser till att byta samtalsämne snabbt efter det, ändå kommer de tillbaka och vill veta mer om jobb efter några glas Rynkar på näsan
  • Cosan
    giftgrodan skrev 2011-11-13 20:41:50 följande:
    det håller jag inte med om, nörd är väl ett sånt där ord som man kan kokettera med idag. Däremot tror jag inte att de som är de RIKTIGA nördarna skulle säga det om sig själva... intressant med hur ord ändrar värderingar.
    Nja, visar att du är lite annorlunda och det verkar räcka för att inte få några napp Rynkar på näsan
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-11-13 20:50:58 följande:
    kan det vara att jag svär så jävla mycket som gör att de inte vågar mer än en dejt?
    fan!

Flört
    Hahaha ja så är det säkert. Min gissning är att du tidigare inte svurit så mycket men du börjat av någon anledning. Jag svär när jag känner mig aggressiv och så är det för de flesta. De blir helt enkelt rädda för din aggressivitet Skrattande
  • Cosan
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-13 21:31:09 följande:
    Jag har en vän, 37 år gammal och hon har inte barn. Vill väldigt gärna ha barn. Men henne är det inte en gnutta fel på.
    Hehehe, som om det skulle finnas en sådan människa Cool
  • Cosan
    Smecker skrev 2011-11-13 21:36:17 följande:
      Jag hade ett tag en kk som var 36 år och väldigt gärna ville ha barn. Min tanke var "och hur i helvete skall det gå till?", hon jobbade runt 70h i veckan och hade inte en tanke på att trappa ner.
    Ganska lätt ekvation, hon hann med sex och det brukar i normala fall var vad som krävs för att få barn Skrattande
  • Cosan
    kristinah skrev 2011-11-13 21:59:49 följande:
    Att tro att man ska planera sitt barnaalstrande för detaljerat och till perfektion är att neka sig själv att ens få barn tror jag.
    Kan det vara så att det där med bonusbarn är mer laddat för de som inte har barn än de som har egna redan?
    Ja, helt klart. Och nu funderar man på hur man ska göra, röja runt tills man hittar någon som helt plötsligt blivit gravid eller fortsätta på inslagen väg att välja noga med riska att bli utan på båda. 

Är mer laddat med bonusbarn för mig sedan jag  haft/har.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!