• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-01 19:38:00 följande:
    Är det fler som jag som tycker att man redan på namnet kan se om det är en person som är intressant eller inte?
    Haha Skrattande, menar du namnet man fått av föräldrarna eller artistnamnet?
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-01 20:16:20 följande:
    På artistnamnet....för det har man själv valt. Lite samma teori som hundar och hundägare. Man väljer något som påminner om en själv.
    Satan, där blev man tagen med byxorna nere. Kommer aldrig avslöja vad min hund heter i vart fall.
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 20:40:33 följande:
    Verkar vara en ganska vettig inställning... Vill väl själv träffa någon på sikt, men håller som du mest dörren öppen. Tror lite på att när man inte letar, då hittar man det där man minst väntar sig... Har därför profilen inställd på 'vänskap'.. kanske inte det mest effektiva men det känns mest rätt.
    Hm, varför inställt på vänskap? Kostar ju massa pengar att hänga på vissa av sidorna, varför inte skita i det eller gå in och ge järnet?
  • Cosan

HP, känns som en riktigt dålig förkortning. Antingen tänker jag på skrivare eller herpes. 

• Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-01 23:42:12 följande:
    Kan berätta att jag som titel har valt texten "Tar vem som helst som inte är steril"

Usch....nu börjar samvetet gnaga.....känner mig elak.
    oj här börjar det bli roligt Skrattande
  • Cosan

Nej, inget som spårar ur, visar ju bara hur svar det kan vara med nät dejting Glad

• Cosan

Skulle lägga upp ett konto på hp, hur bra gick det tro, jo fel kön och det verkar inte gå att ändra på. Som om man inte redan har nog med (trevliga underbara) lesbiska kompisar. Bävar för den dagen då andra förslag kommer.

• Cosan
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:13:18 följande:
    Det här är givetvis inte bra Lilly. På nåt sätt så tappar man sin identitet om man inte får som man vill. Och då menar jag att det man gör och säger, ger ens identitet. Får jag inte göra vissa saker som jag tycker om så dör en del inom mig. Och att alltid ställa upp för andra och vara andra till lags, hur kul är det? Inte alls.

I en bra relation måste man givetvis kompromissa, men båda två måste även få utlopp för sina önskemål (givetvis inom vissa gränser). Har båda två helt olika hobbys eller andra intressen så bör man väl få utöva dessa. Inte ska man sluta bowla för att den andra hellre vill gå ut och dansa.  
    Jo det är typ en dröm att man skulle bli tillsammans med någon annan istället för att bara känna att man gör avkall.
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 00:14:48 följande:
    jo, och hur svårt livet kan vara. Ibland önskar jag att jag hade rätta facit till livet...

Men är det inte dags att du bjussar lite på dig nu....tassar runt här bara =)

Vad har du för erfarenheter?
    Testade nät dejting år 2000 för första gången, då var det aftonbladets chatt som gällde, var en minst sagt trist upplevelse, satt något miffo och snackade om sin ryska läkare som gett någon myska rysk medicin mot hennes acne problem. Aldrig mer sa jag efter det. Men men så testade jag lägga upp ett konto på hp nu men det blev lite galet med könet. 
  • Cosan
    Glädje58 skrev 2011-11-02 00:24:40 följande:
    Jo, jag är också duktig på att stå för min sak. Men jag hjälper gärna till lite för mycket och då är det lätt att tappar bort sig själv och sina egna intressen.
    Ja, och sen när man säger ifrån blir det världens liv. Hur fel och orättvis man är. Själv sitter man med exets P-böter och snällt betalar för att man bara tröttnat på att höra på allt. Lättare jobba ihop 600 kr än att höra dessa satans martyr historier.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!