• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

God morgon sjusovare. Hoppas att nya lägenheten blir bra. Har varit på 12 nätdejtingar under ca ett år nu. Kändes trevligt med dessa kvinnor på fikanivå. (räknar inte in den tjej från FL där vi redan bestämt att bara ha fika och inte dejt pga avståndet och oflexibla liv i allmänhet) men inte mer. Svårt att att träffa rätt på nätet. I verkligheten/på krogen sållar man ju automatiskt och vi hade nog aldrig kommit till ens fika då.

• ulfsas

Ingen dejt här heller....var på krogen......blir nog utgång även idag så vem vet..... Tycker att ni tjejer ringer på min dörrklocka alldeles för sällan.....kaffe finns alltid ;)

• ulfsas
    NatalieH skrev 2012-01-14 12:29:39 följande:
    Vet tyvärr inte vart du bor, så det blir svårt att ringa på din dörr

Ta lite initiativ vet ja.....leta :) Sumpaan är ju Sveriges minsta kommun...
  • ulfsas

Hej Etanol. Vad gör du numera om du inte hänger på FL då? Sover;) ? God morgon förresten!

etanol skrev 2012-01-24 03:47:02 följande:
    Får se, när var det avresan gick? *skitdålig på att uppdatera FL nowadays*
    I am arms to hold, I am lips to speak

• ulfsas

Är det nån som nätdejtar här? Har själv varit i ett stimm av dejter innan jul men sedan har det legat i träda så att säga. Har rensat lite i dejtsajterna så att jag nu bara har kvar Match som jag betalar för och så HP. Inget vidare drag i någon av dessa sajter tycker jag.... Man kanske inte passar för just nätdejting eller något. God morgon alla.

• ulfsas

Bellis79, lyllo dig som skall gå på fest. Här blir det nog inget av den varan förutom kanske en sväng ner till Garbo på lördagskvällen. Lönehelg ju Skål

• ulfsas
    Markus 073 skrev 2012-01-27 11:25:51 följande:

Halloj

Jag är en trevlig man, 31år, boende i Södra Skåne, tycker det vore jätte trevligt få träffa en normal kvinna som inte dömer efter det yttre, som är så pass mogen att hon inte ligger runt "mellan dejterna", att hon har någorlunda vett i skallen och inte särar på benen för att nå framgång, uppmärksamhet och bekräftelse.

Utan helt enkelt en mysig tjej som söker en mysig kille.

Här finns kärlek

I denna dammen simmar de stora hajarna...dessa tjejer är inte att leka med......eller jo, det är precis vad man kan göra med dem...och de gillar det Flört
  • ulfsas
    Heidi1 skrev 2012-01-27 17:33:39 följande:
    ingen minst tio dejter innan dejter innan man får ha sex eller hur var det nu vi hade sagt
    Med samma kille eller? Flört Har man dejtat 10 så får man ha sex direkt t.o.m utan fika innan om man nu vill...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!