• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

etanol skrev 2011-12-17 11:04:09 följande:
    Skottar du inte regn?

Måste säga att Pettson och Findus rockar just nu
    Skit också...det började snöa så det blir väl till att skotta lite ändå om det nu inte smälter.
    Ligger fortfarande, skall gå upp lagom till att det är dags att gå till Garbo... SkålCool
  • ulfsas

Idag blir det DEJT.....Skrattande

med tvättmaskinen och dammsugaren, julstädning på gång alltså.......annars är det hellungt 
    En Kaffe  blir det så snart jag orkat upp...

• ulfsas
    Klöset skrev 2011-12-18 14:49:19 följande:
    Jag åkte till mitt ex igår. Dumt va? Jag ville bara träffa honom och han ville träffa mig, men som vänner. Det gick jag med på!

Det kändes hur bra som helst tills det att vi lade oss. Då bröt denna damen ihop och började storgråta. Det började lite smått när han sa god natt utan att ge mig en puss (tihi)) då snörvlande jag till lite och han undrade om jag vart förkyld..... Det var som om han tryckte på en knapp för då började tårarna störa och hulkandet var ett faktum.

Vilken mes jag är.

Summa summarum så var det skönt att få träffa honom och prata med honom trots mitt lilla utbrott och så småningom ska jag nog klara av att vara en vän till honom. Detta var ju första träffen sedan vi gjorde slut.

Drömmer

Ursäkta men vill du bara vara en vän med honom? Vill han det?
    Verkar som OM ni kunde reda ut era mellanhavanden.
    Så tror jag iaf.
    Lycka till.
  • ulfsas
    s07 skrev 2011-12-19 08:41:37 följande:
    Skitmobilapp!!! Sista försöket:
    Du, det verkar funka...

Risken är väl att man blir lite bekväm med att vara singel när allt kommit på plats efter en separation.
    Att gå så långt som till att flytta ihop igen blir ännu en stor omställning...man vet vad man har men inte vad man får.Solig

God morgon förresten.
  • ulfsas
    s07 skrev 2011-12-19 08:51:59 följande:
    Tack för svaret förresten, jo så är det nog...men hur överkommer man det??
    Jag tror att man om man verkligen vill träffa en ny partner i framtiden så får man ta sig lite i kragen och ''utsätta'' sig för lite kontakter förutsättningslöst. Krogen, nätdejting, FL eller en kurs eller vad som helst där man inte bara sitter ensam hemma o glor på TV.
    Så gör jag iaf. Ni tjejer har det säkert liite lättare...sedan får det bli som det blir bara. Man kan nog inte tvinga fram kärlek men man kan underlätta för den.
    Jag har nämligen inte någon kö utanför min villa med fagra och tillgängliga damer som trånar. Skit också Gråter Utan det blir till att gå ut på än det ena o än det andra...problemet i mitt fall är att de flesta jag känner har förhållanden och därför inte går ut på helgerna...slöfockar...Solig
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-12-19 09:29:49 följande:
    Vanilla - det där med etiketten kan du ju bara bestämma själv vad som känns bra för just dig.

När det gäller sms:andet - jag skulle nog skicka ett litet meddelande med just det du tänker.
    Du kan t ex skriva just: hallå? dog du eller?
    Men om det nu är så att någon har dött eller nåt annat tragiskt så är det ju lite okänsligt.
    Du kan ju också bara skriva det att du är lite orolig över att han blev så tyst.

Snart är det ju jul, då passar det ju toppen att önska god jul

sist men inte minst vill jag tillägga att du inte ska lyssna så mycket på mig, för jag är verkligen inte särskilt bra på just det är.. 
    Självkritik är bra iblandFlört
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 09:44:26 följande:
    hahaha denna låt skulle kunna handla om mig känns det som
    ">

" target="_blank">

Gud vad bra det är att den här tråden finns! vad skulle en förvirrad rookeydateare dom Vanilla göra annars (förutom att prata om sig själv i tredje person )...Kyss
    Första tecknet på komplett galenskap  när man talar om sig själv så...Skrattande
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 09:51:47 följande:
    Åh fy, sånt där är ju så svårt! Antagligen är det bäst att lägga fram precis som man känner och se vilken reaktion man får. man vad vet jag! jag vågar ju knappt maila min date...
    Meja och SMSa på bara. Gör det du vill och det som känns naturligt för dig. OM han inte gillar det så är det hans val och hans problem.
    Träffade själv en tjej för ett tag sedan där det ibland kändes som om hon försvann och att jag var den ende som ville ha kontakt men så rätt vad det var så kom även ett SMS från henne. Då blev jag glad. Tyvärr föll det på vissa saker som jag inte gillade så jag bröt. Så kan det gå. Tillbaka på ruta 1.....surt.
  • ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-19 09:53:42 följande:
    Hmm jag kanske inte är personal på psyk trots allt utan kanske patient. Jag kanske är en sån där galning som går runt på avd och tror att jag jobbar hahahaha
    HAHAHA, så du kom på det först nu Solig
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-12-19 17:53:55 följande:
    WTF.. det där har du snott av mig!! Förvånad
    ''Go with the flow;) Och sluta tänk så mycket'' ®™© eller?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!