Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-04 12:47:13 följande:
    Jag vet faktiskt inte.

Alltså, jag vill gärna att killar är tända på mig. Och är jag intresserad av en man så får han väldigt gärna vara attraherad av mig Men han måste ju först visa att där finns annat intresse annars dör mitt intresse direkt!
    Klok som vanligt Solig

Men hur har det gått med din senaste dejt nu då? *lyssnar*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-04 13:04:06 följande:
    Ja, visst är jag klok

Njae, det där blev inte så bra. Jag tyckte ju att vi hade en riktigt härlig och rolig dejt och såg vänskap där i framtiden. Men nej, efter en väldigt rolig andra dejt så försöker han kyssa mig och jag blev väldigt förvånad. Han var lika örvånad över min reaktion (jag backade och skrattade till). Han tyckte vi klickade på ett annat sätt än vad jag tyckte och han blev väldigt besviken när jag förklarade hur jag såg det hela.

Jag är också besviken då jag gärna hade umgåtts med honom som en vän..
    Men var du inte det minsta på  vi-testar-o-hånglar-så-får-vi-se-humör?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-04 15:10:29 följande:
    Haha, nej det humöret var jag nog inte på. Jag vill inte kyssa honom. Den känslan har inte funnits där. Men du menar att man ändå kan göra det...bara för att...?

Hmm...får tänka efter hur jag menar. Tänker att vissa vill man gärna kyssa efter att man lärt känna dem lite och så blir man besviken (kanske). Andra får man kanske lära känna dem genom att kyssa dem och med låga förväntningar så kan det ju bara bli bra? Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym (ny) skrev 2011-08-04 20:51:53 följande:
    får inga skamliga förslag...hur ska jag tolka det
    Att dina vill vänta till irl för att ge förslagen? Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym (Väntar...) skrev 2011-08-05 23:02:02 följande:
    Nä, nu har jag surrat med den blyga, unga killen länge. Och han är bara SÅ mesig.Som nu har han hållit på en halvtimme på msn om att han inte vet vad han ska göra i morgon, att han funderar på att åka en sväng, att det vore skojigt att hitta på nåt..

Jag är en för tuff tjej för honom. Men vill ju inte såra stackaren. vad gör jag? Han är skir...

Ta honom i handen och inled honom i frestelse? Drömmer
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-07 00:48:06 följande:
    Ni som skriver att man ska ses snabbt, vad menar ni då? 2 dagar? En vecka? 2 veckor? 4 mail? Eller vad?
    2 dagar och/eller 4 mail kan funka utmärkt om den inledande kontaktten kändes rätt. Antar att du inte känner så?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-07 20:36:26 följande:
    Intressant Mr Baloou, vad får dig att anta det?
    Ähhh, nu övertolkar du *L*

Menade bara att du kanske tycker det känns fel och jag var inne på din kloka linje från början oxå. Antar att sommaren och dejtingskada fått mig på andra tankar, suck Drömmer
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-07 20:55:16 följande:
    Nej jag skulle absolut kunna träffa någon så spontant. Men sen är jag lite konstigt, som ni t.ex....Pratar med en superhärlig man. Charmig, intelligent, rolig och snygg. Jag blir glad av hans mail och kan nästan dra mig för att träffa honom, för tänk om vi inte alls klickar...då kommer jag sakna hans mail massa. Likaså att övergå till msn, då får jag ju inte så långa härliga brev längre.
    Ja jag är märklig, jag vet
    Men du man kan faktiskt, fortsätta kontakt även om man inte blir lovers...........se til att få de där mailen ändå
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-08 16:37:25 följande:

Tack. Bara jag inte skrämmer iväg honom.   Kändes ju bara spontant så bra. Det kändes ju som att han förhalade avskedet minst lika mycket som jag. Eller så har jag misstagit mig. Jag har aldrig haft en 1½-dygnsdejt någon gång, så jag vet inte vad man ska tro eller tycka.
    Det är väl bra antar jag att man kan se om meddelandet är läst eller inte av mottagaren på den där sajten. Men om han inte är intresserad så klarar jag inte av att åka med ut på den där båtgrejen i helgen med någon annan båt och bara låtsas som ingenting. 

Men Mia Förvånad Vad hände med 26-åringen?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-08 18:23:55 följande:

Inlägg 875
    Häng med lite här nu.  
    Ahh tackar, men hände det verkligen inget? Kanske skönast i längden om ni är kollegor Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!