Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-01 20:07:21 följande:
Okej, herregud! Idag har jag gjort bort mig en himla massa. Jag var så dum att jag knappt vet vart jag ska bli av. Men samtidigt försöker jag inse att allt inte kan läggas på mig.
I vintras dejta jag en man ett par 3 ggr sen rann det ut i sanden. Han dök upp kanske 2 mån efter det och bara ringde på dörren en eftermiddag. Vi snackade och hade trevligt, pussades lite och han gick hem. Efter det hade vi lite mailkontakt och en kväll dök han upp, helt oväntat, med en ros. Och vi spenderade en mysig kväll ihop. Sen dök han upp igen, även denna gång utan att anmäla det före, och då var jag upptagen så jag öppnade och sa att jag inte hade tid. Han log och gick.
Så idag, jag har kommit hem från jobbet, skitvarm! Lagar mat iklädd endast underkläder och pratar i telefon när det plingar på dörren. Jag drar snabbt på mig en morgonrock och öppnar - och där står han. Jag blir så chockad att jag bara smäller igen dörren och låser. Och tar upp min telefon igen. Berättar för kompisen vad som hänt och hon säger åt mig att genast lägga på och öppna igen. Jag gör så men då har han redan gått.
Jag fattar inte vad som hände, hur jag kunde reagera så.
Jag försökte skicka ett sms med får ingen lev.rapport och tror det beror på att han har som några av er, en egen telefon eller simkort till "nätkontakter"
Äsch, så dum jag känner mig!
Men samtidigt...även om jag gillar raka spontana män så måste han ju ge mig en chans att iaf klä på mig. Och då säga till 10 min innan han bara dyker upp!
Han är säkert medveten om att man kan reagera olika när man får oanmält besök, så han hör nog av sig igen *L*