• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Blir helt plötsligt barnledig på fredag kväll till nästa söndag, kommer kännas konstigt, har aldrig varit utan mina barn så länge. Men nu är iaf min lördag kväll planerad Ska hem till en av mina bästa tjej kompis. Har inte träffat henne på tre år {#emotions_dlg.flower} Skål

• Heidi1
    Madida skrev 2012-02-06 21:10:26 följande:
    Fick mail från en 27-årig kille som skrev att han alltid drömt om att "ha sex med en äldre kvinna". Jag är för f*n 30 år! Att kalla mig äldre kvinna (speciellt när man bara är 3 år yngre) är som att sätta sig på en bajsmacka och kasta sig ut för ett stup. Pucko!

hahaha men lite äldre är du ju
  • Heidi1
    takida skrev 2012-02-06 22:28:24 följande:
    Härligt men lite jobbigt kan jag tänka mig. Använd tiden du inte jobbar till att bara ha det gött!!

tack, det ska jag allt göra. Ja lite jobbigt kommer det nog bli, så jag får allt syssel sätta mig med något när jag inte jobbar.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-02-07 09:40:28 följande:
    Tja.. att det jag hade med killen jag dejtade och som jag faktiskt tyckte om har runnit ut i sanden och nu är jag singel igen.
    Fast jag mår redan bättre än i går

Men vaknade med ont i nacke/axel... känns som en nackspärr på G. Skulle ha tagit mig iväg på träningen haha

Låter inte skoj med nackspärr, hoppas att du slipper det. Skönt att du mår redan bättre.
  • Heidi1
    Heidi1 skrev 2012-02-07 14:38:54 följande:
    vellis hoppas att du får det riktigt kul

Bellis ska det ju stå
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2012-02-07 15:15:12 följande:
    Tack, ska bli nice.. är taggad redan o det är tisdag:) idag ska jag boxas ska bli skitkul så just nu går jag runt med leende på läpparna o äter lakrits:)

härligt härligt. är också himla glad för jag ska träffa en av mina bästa vänner på lördag, som jag tyvärr inte har träffat på skit länge
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2012-02-07 15:45:48 följande:
    Sånt kan göra ens dag liksom, hoppas ni får det supertrevligt!
    Tack
    Det brukar vi alltid ha, kan inte minas att hon och jag har haft tråkit tillsammans någon gång.
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-07 16:35:08 följande:
    Hopp, då har man kontakt med mumin igen då. Vi tänkte att vi i alla fall kunde vara vänner Well, känns bra och så får det väll bli så då Men jag tänker bara vara vänner iaf fram till sommaren då man kanske kan få till lite längre tid tillsamans.

Nu ska jag läsa ikapp lite Gillar nya appen btw!!!
    hihihi din lilla busa
  • Heidi1
    takida skrev 2012-02-07 20:56:20 följande:
    Jag har pausat mig på HP:) får se hur länge det varar.....

tolkar det som att det går bra med din dejt {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!